Здравейте колеги, намислил съм да си взема голф 2 с и 1.6 мотор. Знам че има няколко мотора 1,6 и искам да разбера малко повече за тях, кой какъв е и т.н.
Кодовете ги изкарах от една друа тема.
70 и 72 коня който са двигателите ми е ясно че са карбуратор, 75 коня и двата двигателя ли са моноинжекция. Кой е най-сполучливият от посочените.
PN 70(51) / 5200 118 / 2700 9.0 2EE TSZ-H да да 91 08.85-07.92
HM 75(55) / 5000 125 / 2500 9.0 Keihin TSZ-H - - 91 07.83-07.88
RF 72(53) / 5200 120 / 2700 9.0 2E2 TSZ-H да - 91 08.86-10.91
EZ/ABN 75(55) / 5000 125 / 2700 9.0 2E2 TSZ-H по поръчка - 91 08.83 08.91
Мерси предварително
Код на двигателя на голф 2
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Код на двигателя на голф 2
Така изброените от теб - трите са карбуратор Пиербург, само НМ е инжекцион
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AEB
- Местоположение: varna
Re: Код на двигателя на голф 2
Ок колега, а за карбовите двигатели можеш ли да кажеш по някоя дума.
По принцип колата която ще взимам ще е с газова уредба, така че не знам дали ще има разлика от това какъв е двигателя дали е моно или карб
По принцип колата която ще взимам ще е с газова уредба, така че не знам дали ще има разлика от това какъв е двигателя дали е моно или карб
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Код на двигателя на голф 2
Аз имах навремето двойка 1.6 карбуратор - е няма такова куче, никога никакви проблеми не ми е правило. По принцип при този мотор проблем мисля беше патрона за смукача, но тук във форума пишеше, че го има в Шкода/ЕураТек и струва около 20-30 лева
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Код на двигателя на голф 2
6669 написа:Така изброените от теб - трите са карбуратор Пиербург, само НМ е инжекцион
Защо реши, че HM е инжекцион? Keihin е чист карбуратор. При Golf2 няма мотор 1.6 инжекцион.
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AEB
- Местоположение: varna
Re: Код на двигателя на голф 2
Колега говорим за моно инжекция
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Код на двигателя на голф 2
При Г2 няма моноинжекция!Има карбуратор,контролиран от компютър(Pierburg 2ee),който е бащата на моноинжекцона Използва се в 1.6PN
Последна промяна от toshara на Чет 06 дек 2012 15:00, променено общо 1 път.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Код на двигателя на голф 2
Мисля че карбуратора на PN беше 2ее(екотроник),все пак до-преди няколко години и моя двигател беше такъв.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Код на двигателя на голф 2
Какво против имате бащата на моното?Та бащата се казва 2ее карб и се монтира в 1.6 пн,моята баба джета е с такъв и си е супер кадърен.
Както съм казвал и в други теми-никой не ние виновен че си газифицираме колите и ги караме до като нещо откаже и след това някой ни е виновен и как всичко се скапално и така танатък...Защо когато сте си ги внесли/закупили(говоря за ултра старите коли преди 96/7 година)са работели перфектно дори и тогава когато са били 16-20 годишни каляски и санмо след 2-3 години са се превърнали в кочини.
Сега за Пн-супер добър мотор с нисък разход на бензин.
На мен ми харчи лятото на дълго 5.2-5.5 бензин
На газ ако го карам леко пак на дълго 6.2-6.8
Градско газ лятото 9-11/13
Зимата газ 16-20
Зимата бензин около 12 пак градско.
Кутията на моя е 4S,моторът спокойно поддържа скорости до 140-150км/ч,което си е напълно достатъчно за разумен човек без амбиций за камикадзе.
Дори и да загрее или прегрее трудно би се оказало с фаталн последици.
Като цяло държи да душманско отношение като мотор и кутия.
Ако имаш проблеми с карба някога,не го сменявай с такъв от АУДИ.
Лично според мен след като умните глави в завода са сметнали еди кой си карб за еди кой си мотор и кутия най-добре ще ти е с него,откъм разход и други .
Иначе за голф 2 какво друго мога да споделя след около 100 000км:
Болежки по окачване-тампони на амортесиори-дори и за човек ,който гледа да избягва дупките като мен,това е частта в тази кола която най-често съм сменял.
Като цяло лагерите на главините също са слабо място.
Доста омаслява капака на клапаните,често има проблеми с тройника на главата.
Срещат се проблеми с лостовете на скоростите-но това е главно поради ненавременна замяна и естествено кадърни майстори.
Заводският съединител е куче-може и да имаш късмет да си още с него.По моему самият съединител е една от най-скъпите части за този автомобил.Дори е възможно в определени случаи да превишава цената на мотора и кутията(като цяло за модела).
Модела както знаеш не се слави с добра серийна спирачна уредба.
Добрите страни са-евтините части,лошата новина е че вече попринцип частите за този модел са много КЪТ,особенно на вторичния пазар.
Както съм казвал и в други теми-никой не ние виновен че си газифицираме колите и ги караме до като нещо откаже и след това някой ни е виновен и как всичко се скапално и така танатък...Защо когато сте си ги внесли/закупили(говоря за ултра старите коли преди 96/7 година)са работели перфектно дори и тогава когато са били 16-20 годишни каляски и санмо след 2-3 години са се превърнали в кочини.
Сега за Пн-супер добър мотор с нисък разход на бензин.
На мен ми харчи лятото на дълго 5.2-5.5 бензин
На газ ако го карам леко пак на дълго 6.2-6.8
Градско газ лятото 9-11/13
Зимата газ 16-20
Зимата бензин около 12 пак градско.
Кутията на моя е 4S,моторът спокойно поддържа скорости до 140-150км/ч,което си е напълно достатъчно за разумен човек без амбиций за камикадзе.
Дори и да загрее или прегрее трудно би се оказало с фаталн последици.
Като цяло държи да душманско отношение като мотор и кутия.
Ако имаш проблеми с карба някога,не го сменявай с такъв от АУДИ.
Лично според мен след като умните глави в завода са сметнали еди кой си карб за еди кой си мотор и кутия най-добре ще ти е с него,откъм разход и други .
Иначе за голф 2 какво друго мога да споделя след около 100 000км:
Болежки по окачване-тампони на амортесиори-дори и за човек ,който гледа да избягва дупките като мен,това е частта в тази кола която най-често съм сменял.
Като цяло лагерите на главините също са слабо място.
Доста омаслява капака на клапаните,често има проблеми с тройника на главата.
Срещат се проблеми с лостовете на скоростите-но това е главно поради ненавременна замяна и естествено кадърни майстори.
Заводският съединител е куче-може и да имаш късмет да си още с него.По моему самият съединител е една от най-скъпите части за този автомобил.Дори е възможно в определени случаи да превишава цената на мотора и кутията(като цяло за модела).
Модела както знаеш не се слави с добра серийна спирачна уредба.
Добрите страни са-евтините части,лошата новина е че вече попринцип частите за този модел са много КЪТ,особенно на вторичния пазар.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Код на двигателя на голф 2
На мен стария двигател беше PN колата я закупих с газова на бензин мачих да я оправя не стана. На газ нямаше грижа.Омеси маслото и водата пък преди мен 2 пъти го бяха ремонтирали. Като разход 10 11 газ и то не със кротко каране според мен човек на каквото случи да са се грижили за колата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта