
Препасване на клапани.
Препасване на клапани.
Зравейте колеги,търсих информация но неможах да намеря кой знае какво.Във форума съшо не намерих такава тема
.Ще съм много благодарен ако някой вещ колега драсне един два реда,качи някоя снимка или поне линк. Благодаря ви предварително.

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Препасване на клапани.
Не става ясно какво искаш да знаеш.
1. Припасването на клапаните е уплътняване на клапана към леглото на главата на двигателя. Като махнеш клапан от главата, ще видиш че на клапана към края му има една писта широка от 2-3 мм, която писта създава контакт с леглото на главата на двигателя. Когато по пистата има прекъсвания или същата не е равномерна като равнина, то тогава се налага клапаните да се припаснат.
2. Припасването е процес при който клапана се завърта (обикновенно на дрелка с по ниски обороти, може и на ръка но става по бавно)преди това намазан с шлайф-паста и се прилепва леко към леглото му. Придърпва се и отпуска към леглото дотогава докато се получи желания ефект. По този начин се образува равномерна и равна писта на клапана и леглото. Шлайф паста се добавя и по време на процеса.
3. Ако не си го правил или не си го виждал как става по-добре не се захващай. Иначе не е кой знае каква философия стига да знаеш колко да придърпваш, как и кога да спреш.
4. Ако много са прогорели клапаните може да се наложи стругарска намеса.
5. Може да се наложи да сложиш нови клапани (зависи твоите в какво сътояние са).
В общи линии е това!!!!
1. Припасването на клапаните е уплътняване на клапана към леглото на главата на двигателя. Като махнеш клапан от главата, ще видиш че на клапана към края му има една писта широка от 2-3 мм, която писта създава контакт с леглото на главата на двигателя. Когато по пистата има прекъсвания или същата не е равномерна като равнина, то тогава се налага клапаните да се припаснат.
2. Припасването е процес при който клапана се завърта (обикновенно на дрелка с по ниски обороти, може и на ръка но става по бавно)преди това намазан с шлайф-паста и се прилепва леко към леглото му. Придърпва се и отпуска към леглото дотогава докато се получи желания ефект. По този начин се образува равномерна и равна писта на клапана и леглото. Шлайф паста се добавя и по време на процеса.
3. Ако не си го правил или не си го виждал как става по-добре не се захващай. Иначе не е кой знае каква философия стига да знаеш колко да придърпваш, как и кога да спреш.
4. Ако много са прогорели клапаните може да се наложи стругарска намеса.
5. Може да се наложи да сложиш нови клапани (зависи твоите в какво сътояние са).
В общи линии е това!!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта