Здравейте колеги,от скоро карам такъв голф 3 1.6 MI ,но мисля че имам проблем.
1.Имам ли автоматичен смукач?Защото сутрин 1 вото палене е мъчително,трябва да давам газ иначе гасне и после като загрее няма проблеми.!
2.Не ми загрява колата колеги и почти нямам парно извън градът.Държи 70-75 градуса като се има в предвид че колата е пълна.Дори сложих отпред една мушама уж да загрява по бързо ама няма пак е така . Иначе на място си вдига 90 градуса включва перката има и парно всичко ???
Благодаря предварително !
За триене.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 24 дек 2010 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Стара Загора
За триене.
Последна промяна от b0r4et0 на Вто 25 дек 2012 20:06, променено общо 1 път.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Голф 3 1.6 MI ПОМОЩ !
1. Проблема, може да ти се дължи на стъпковото моторче, пробвай да го изчистиш, ако не се лъжа се намира под моно инжекцията! Мисля че от него е проблема, 2-ра ръка по моргите е 80 лева!
2. Проблем с термостата, постоянно е отворен и трябва да го смениш! Затова не държи температура!
2. Проблем с термостата, постоянно е отворен и трябва да го смениш! Затова не държи температура!
- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
1.Колега,преди да запалиш сутринта откачи буксата на датчика за антифриза-тоя на тройника.Ако е давал грешни показания без него ще запали от раз.Поне при мен беше така.Цена за датчика-от 19 до 50 лева комбиниран с 4 пина. 2.Тези показания на таблото може да са от постоянно отворен термостат,прецакан датчик на антифриза или грешно отчитане на таблото.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
1.Не се съобразявай с показанията на датчика от таблото,ако не измериш реалната температура на антифриза.
2.Невярната индикация показва вероятен проблем с температурния датчик-оттам и проблема с паленето.Смени го ако не ти се ходи на диагностика и ще разбереш.
3.Виж дали не е прекъснат кабела за датчика на температурата на входящия въздух.
Успех.
2.Невярната индикация показва вероятен проблем с температурния датчик-оттам и проблема с паленето.Смени го ако не ти се ходи на диагностика и ще разбереш.
3.Виж дали не е прекъснат кабела за датчика на температурата на входящия въздух.
Успех.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
Joker е много прав с това почерненото...
Макар и на друг мотор, аз имах проблем с първото палене на студено - датчикът показваше, че темп. на антифриза е около 90-100 градуса и не палеше на студено.
Може да се хване само с диагностичен кабел.
Грешка нямаше.
Гледах живите данни.
Смених датчика = няма проблеми.
Най-лесно на студен мотор, откачи кабела на датчика за температурата на антифриза. Така компютърът ще приеме аварийна стойност от 50 градуса и ако запали от първия път проблемът е ясен и трябва да се ходи до магазина за части.
Макар и на друг мотор, аз имах проблем с първото палене на студено - датчикът показваше, че темп. на антифриза е около 90-100 градуса и не палеше на студено.
Може да се хване само с диагностичен кабел.
Грешка нямаше.
Гледах живите данни.
Смених датчика = няма проблеми.
Най-лесно на студен мотор, откачи кабела на датчика за температурата на антифриза. Така компютърът ще приеме аварийна стойност от 50 градуса и ако запали от първия път проблемът е ясен и трябва да се ходи до магазина за части.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 24 дек 2010 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
Колеги датчика с сменен преди 2 седмици.Дали може датчика да е развален.. ? Дадох около 20 лева за него.За марка ще ви излъжа. Като махна кабела и ако запали без да давам газ и си държи оборотите значи пак трябва да сменям датчик така ли колеги ?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
Еми пробвай, колега.
Махни буксата.
Нищо не ти пречи.
Махни буксата.
Нищо не ти пречи.
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
Предварително искам да се извиня на колегата,че му ползвам темата.
Има доста изписано по темата и съм изчел всичко,но така и не се установи проблема.
Колата е мк3 ABU 93-та ( предполагам на колегата е същата )
Проблем със паленето нямам,дори зимата на -15 си пали от раз.
Проблема се появява единствено когато колата не е палена повече от 6-7 часа ( примерно цяла вечер ) и вали,няма значение зима или лято.
Ако е валяло до преди час-два,няма проблем паля и тръгвам,но ако дори леко ръми проблема се появява.
Проблема в детайли:
Колата пали на 1100 оборота,винаги изчаквам да падне м/у 900-1000 и тогава тръгвам.
Когато е студена и вали обаче падне ли под 1000 и иска да угасне.
Ако я изгася принудително проблема се повтаря и потретва,не става и да и подавам газ и да се оправи,но ако я оставя да си угасне сама проблема изчезва... изчаквам 5 секунди и пак пали на 1100,но сваля бързо до 900 и няма и помен да заглъхне или да придърпва.
Няма проблем със големи локви,проливен дъжд,автомивки и тн.
Нямам кора отдолу,но мисля да си сложа.
Сменени са кабели,свещи,дистр.капачка.
Пробвах със пулверизатор и никъде нямаше искри,после пробвах и със по сериозно поливане...пак нищо.
Ходих на диагностика - нищо.
Карах и известно време със друга бобина по съвет от сервиза,за "мое щастие" 2 дни валя и се надявах проблема да е от това,но уви
Има доста изписано по темата и съм изчел всичко,но така и не се установи проблема.
Колата е мк3 ABU 93-та ( предполагам на колегата е същата )
b0r4et0 написа:.... сутрин 1 вото палене е мъчително,трябва да давам газ иначе гасне и после като загрее няма проблеми.
Проблем със паленето нямам,дори зимата на -15 си пали от раз.
Проблема се появява единствено когато колата не е палена повече от 6-7 часа ( примерно цяла вечер ) и вали,няма значение зима или лято.
Ако е валяло до преди час-два,няма проблем паля и тръгвам,но ако дори леко ръми проблема се появява.
Проблема в детайли:
Колата пали на 1100 оборота,винаги изчаквам да падне м/у 900-1000 и тогава тръгвам.
Когато е студена и вали обаче падне ли под 1000 и иска да угасне.
Ако я изгася принудително проблема се повтаря и потретва,не става и да и подавам газ и да се оправи,но ако я оставя да си угасне сама проблема изчезва... изчаквам 5 секунди и пак пали на 1100,но сваля бързо до 900 и няма и помен да заглъхне или да придърпва.
Няма проблем със големи локви,проливен дъжд,автомивки и тн.
Нямам кора отдолу,но мисля да си сложа.

Сменени са кабели,свещи,дистр.капачка.
Пробвах със пулверизатор и никъде нямаше искри,после пробвах и със по сериозно поливане...пак нищо.
Ходих на диагностика - нищо.
Карах и известно време със друга бобина по съвет от сервиза,за "мое щастие" 2 дни валя и се надявах проблема да е от това,но уви

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 24 дек 2010 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с Голф 3 1.6 mi 1 вото палене е мъчително
Откачих датчика и пак е така колеги ако не давам газ колата ще огасне докато не позагрее.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта