Още един непалещ голф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Още един непалещ голф

Мнениеот gti_power » Пет 11 фев 2005 2:26


нещо почнахме да излагаме фирмата гледам сам май вторият ....


така около 21:30 си запалих колата и я прекарах пред офиса

кам 00:30 реших да си ходя
качихсе запалих бръмна и а а а огасна
след което имаше дълго и мъчително въртене на стартера и теглене от друг автомобил
нещя да запали ...
на 1 ,2 пъти докато я мъчих на стартер припука за момент и докато я теглих пак на 1 път припука но това беше ...

имал сам си проблеми с датчика на хол и си мисля че не е от него ...
искра от бубината имам , забелязах че нещо дебитомера прихлопваше страно планката вътре чукаше на моменти ...

но в тази тъмница нищо не можах да видя и разбера повече , бензин има дори налях имах една тубичка 5л в багажника ..
бенз помпата завърта , без филтъра е на около 1000км ....

нещо ми се струва че май няма точно компресия както трябва да бъде но не сам сигурен :evil:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 11 фев 2005 9:52


провери за искра.
със стара свещ или с отвертка в лулата и към маса.
после пак ще приказваме. :D


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Пет 11 фев 2005 9:57


тва ще направя днес точно ама кам обяд :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 11 фев 2005 10:02


ако го закъсаш-имаш жокер..."обади се на приятел"... mhihi


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 11 фев 2005 11:29


Така като те слушам, май баш искра нямаш. При мен беше така припуква (абе то направо си гърмеше) и ако случайно запали то е за малко и на 2 най-много на 3 цилиндъра :)


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Съб 12 фев 2005 23:42


та да благодавя на ваското и пинци че мръзнахме 3 часа и запалихме голфа
беше някакъв ад !
както каза Васко , "толкова Удавена кола не сам виждал" ..

а и проблема се разшири вече , сега имам кам 2,3 литра бензин в маслото на ДВГ.
според васко и един друг приятел говорим за преебани дюзи ..
утре застъпваме :) над ремонтите ...
та Благодаря пак
:lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 фев 2005 12:25


gti_power написа:....а и проблема се разшири вече , сега имам кам 2,3 литра бензин в маслото на ДВГ.

:shock: Това не може да стане само от преебани дюзи, бая си въртял в опит да я запалиш и се е понапълнило с бензин ама чак пък 2-3 литра :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 фев 2005 16:19


имаш предложения ли?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 фев 2005 20:08


При мен като не може да запали и като въртя също пълни доста картера(аз съм с 1 инжектор).Мисля,че ако разберем какъв е дебита на дюзите и знаем колко време е въртял,може да разберем колко бензин е впръскан в цилиндрите....а мотора ако е работел нормално на празен ход и е имал мощност, може би инжекторите са добре......това са моите разсъждения, инжекторите трябва да се проверят....vaskoto1, ти си професионалистът, извинявам се ако съм те засегнал по някакъв начин :roll:


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Нед 13 фев 2005 20:10


NovobranecGT написа:
gti_power написа:....а и проблема се разшири вече , сега имам кам 2,3 литра бензин в маслото на ДВГ.

:shock: Това не може да стане само от преебани дюзи, бая си въртял в опит да я запалиш и се е понапълнило с бензин ама чак пък 2-3 литра :wink:


не бая , ами МНОГО ! :)
и се теглихме и после пак и пак и пак ;)

днес разглобих инжекцона , дебитомера отворих и дюзите свалих да чиста ...
дюзите бяха ТРАГЕДИЯ ! само дето си купувах Redex....

почистих дюзите , утре остана да си сменя маслото че е ад , и зумера се обажда ...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 фев 2005 20:17


Каква ти е технологията за чистене на дюзи?
А за маслото.....ако е сравнително ново не го хвърляй, бензина би трябвало да може да се изпари.......все ще намериш някой познат с лада, който да плаче за "ново" масло и да му направиш услуга :D


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Нед 13 фев 2005 20:25


NovobranecGT написа:Каква ти е технологията за чистене на дюзи?
А за маслото.....ако е сравнително ново не го хвърляй, бензина би трябвало да може да се изпари.......все ще намериш някой познат с лада, който да плаче за "ново" масло и да му направиш услуга :D


за дюзите , валих ги 4тирите , почистих ги първо отвън хубаво с кореселин после с спринцовка с отрязан връх набивам отгоре на дюзата пълня с кореселин подавам ток на дюзата да се отвори и изпръсквам кореселина през нея , така 5,6 пъти за всяка дрюза докато започне да пръска както трябва
после във ваничка ултразвукова със спецялна течност (незнам точно каква за чистене на дюзи 28лв май струва ... донесоха ми я да я ползвам става за 40 пъти) пълна ваничката закачам кабела на дюзите и с няква "джаджа" пак се подава напрежение през ~0.5 сек, да се отварят и затварят докато ваничката работи (20-25 минути) .


маслото ми е Кастрол гтх магнатек на 1500км :evil: но е станало адски рядко несмея да го чакам тоя бензин да се изпарява .....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта