Осветлението на врътките на таблото
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
тествах
Преди 5 мин. пробвах да видя след днешното миене какво е станало, с това усветление, мдам чудо светят и 3те и то хубаво светят. Но понеже съм инат ще сменя 1.2 ватовата крушка с 2 ватова и тогава предполагам ще стане чудно
Но на който му свети слабо, сваля всички светловоди, веро или течен сапун ,хладка вода лъска и всичко е тип топ.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
driver написа:Малко банално ама![]()
Има теми и със снимков материал.
п.п
С две думи: дърпаш пластмасата около врътките, след това развиваш 4-те болта които ще видиш, вадиш панелчето с механизма за врътките и ще видиш една крушка с едно зеленичко около нея - това е!
Как вадиш панелчето с врътките без да си отвил пласмаста на пепелника икопчетата?Каде е таз тема щото аз ползвах тарсачката ама
- kocetoMR
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 15 юли 2006 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
http://www.blauertacho.de/doc/vw/index.htm - за таблото на GOLF 3/VENTO
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
Тая лампа се сменя по следния начин:
Махаш пластмасата около врътките за вентилатора и парното (пъхаш отверката в процепа и надигаш - на щипки се държи). Развиваш 4-те болта в ъглите отдолу. Махаш пепелника и развиваш 2-та болта на панела с копчалъците за климатика, нагревателя на задното стъкло, запалката и т.н. Вадиш панела с врътките за парното, отзад на него има 1 пластмасово капаче, което покрива средната врътка отвътре и свтловодите. В това капаче влизат 2 кабела (те са за лампата) и самата лампа отвътре. Махаш и него и вадиш лампата (тя е в една зелена пластмаса).
Аз моята скоро я сменях, че беше изгоряла, ама сложих 1,2 W и дойде малко слаба. Затва си вземи поне над 2 W лампа!
Махаш пластмасата около врътките за вентилатора и парното (пъхаш отверката в процепа и надигаш - на щипки се държи). Развиваш 4-те болта в ъглите отдолу. Махаш пепелника и развиваш 2-та болта на панела с копчалъците за климатика, нагревателя на задното стъкло, запалката и т.н. Вадиш панела с врътките за парното, отзад на него има 1 пластмасово капаче, което покрива средната врътка отвътре и свтловодите. В това капаче влизат 2 кабела (те са за лампата) и самата лампа отвътре. Махаш и него и вадиш лампата (тя е в една зелена пластмаса).
Аз моята скоро я сменях, че беше изгоряла, ама сложих 1,2 W и дойде малко слаба. Затва си вземи поне над 2 W лампа!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Мдам след като го измих както съм писал светнаха и 3те врътки доста хубаво, но се си мисля че ако вместо 1.2вата сложа 2 вата и при измити светловоди ще стане слънце. Въпреки че никъде неможах да намеря 2 ватова крушка с такав корпус или нямало или се били свършили и някви такива.
- Станислав
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Знам че няма голяма връзка с темата, ама исках да се оплача. Ей сега ходих и развивах викам да почистя светловодите че ми свети много слабо и то само централната врътка. Като развих разбрах защо не ми свети силно - просто нямам светловоди
Та сега или ще трябва от някоя автоморга да ида да си сваля или да измисля някакъв друг начин за светене че е много лошо вечер като не свети особено зимата ако трябва да цъкам нещо по парното по време на движение докато набарам коя врътка де беше. Та колеги радвайте се че имате светловоди, а аз ще си псувам италиянците всеки път като се сетя.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Някой умник ги е свалил. По-добре отиди в морга и си вземи не вярвам да са мега скъпи.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Orlio написа:а могат ли да се сложат направо лампи с някакъв цвят(диоди)![]()
Гарантирано НЕ, за съжаление.
хехе- TВАне е с крушки...
ама е яка врътня-27 или 29 диода има вътре... напрао се вкарах у матрицата тогава ама сега ме кефи... - GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
vaskoto1 написа:radotom написа:Orlio написа:а могат ли да се сложат направо лампи с някакъв цвят(диоди)![]()
Гарантирано НЕ, за съжаление.
хехе- TВАне е с крушки...ама е яка врътня-27 или 29 диода има вътре... напрао се вкарах у матрицата тогава ама сега ме кефи...
Колега, а снимков материал от самото сътворяване има ли? Интересно ми стана как си успял да набуташ толкова светоИдиоти
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта


