Здравейте колеги
Честити Ви празници (на е*ачите и пиячите)!
Колата е Голф 4 АКЛ мотор.Имам проблем с форсирането на мотора.Форсира се до 5000-5500 оборота.На бензин колата ту върви ту предърпва.На газ върви мн добре но до въпросните 5500 оборота.Изчетох целия форум и за въпросните датчици на колянов и разпределителен вал.
След диагностика , ми изписва грешка на дат. на разпределителния.Днес го смених ,но подобрение няма.Ангренажа е зацепен правилно. Какво може да е !? Моля пишете ми адекватни отговори, а не измислици както при повечто от коментарите които прочтох (за пример давам : ако датчика на кол вал не работи колата не пали.Да ама запали ! По-трудно,но запали)."о"-пръстените са наред.С чисто нов дебитомер съм. Ламбдата работи перфектно. Катализатора свети като чисто нов, няма задръстено.(пробвах колата и с откачени гърнета, проблема пак е на лице).
Ако някой е имал сходен проблем, моля да ми пише на ЛС.
голф 4 , проблем с високите обороти , мудност на бензин
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: голф 4 , проблем с високите обороти , мудност на бензин
Здравей! Честит празник и на теб. Отговора ми може и да не е много адекватен но си мисля за две възможни причини:
недостиг на гориво(не достатъчен дебит на бенз. помпа или проблем с инжекторите)
недостиг на въздух(въздушен филтър)
За ГИ. Повечето имат опция за пускане на бензин при определени обороти(обикновено над 5000) за да се компенсира ниската калоричност на газта във високите обороти. И ако има недостиг на налягане на бензина няма да може да пусне количеството което трябва(може и да греша)
След смяната на датчика мина ли пак през диагностика? Понякога грешките остават запаметени дори и след смяна на часта и колата работи в някакви аварийни режими, което налага повторно четене/триене на грешките.
недостиг на гориво(не достатъчен дебит на бенз. помпа или проблем с инжекторите)
недостиг на въздух(въздушен филтър)
За ГИ. Повечето имат опция за пускане на бензин при определени обороти(обикновено над 5000) за да се компенсира ниската калоричност на газта във високите обороти. И ако има недостиг на налягане на бензина няма да може да пусне количеството което трябва(може и да греша)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 49 госта