Здравейте колеги,имам малък проблем с колата и имам някаква идея какво може да е,но исксам да се посъветвам,за да е сигурна работата ако някой вече се е сблъсквал.Проблемът е следният:
Когато запаля колата на тъмно го забелязах,фаровете ми светят слабо (все едно не зарежда или поне аз така си мисля) и като форсирам двигателя... светва вече силно и всичко е ок.Дори ако не направя това форсиране ми пада акумулатора и пали само с дърпане,бутане и тем подобни.Мисля че проблема е от алтернатора,на който може би трябва да му се сменят четки или нещо подобно,ако сте сигурни че наистина е така ако може да ме препратите към някоя друга тема да видя как точно се прави това,ще съм много благодарен!
Volkswagen golf 2 1.8 mono (проблем с токовете)
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Volkswagen golf 2 1.8 mono (проблем с токовете)
viewtopic.php?f=6&t=299017
Т.нар. "тънко кабелче" явно е белята при теб.
Сега, за да не се луташ: вземи един мултицет и премери заряда на автомобила, след като ти изгреят фаровете. Ако е ОК, то се губи "възбуждащият плюс" идващ от глупавото кабелче.
А преди кабелчето са таблото и възб. верига.
Тук вече не знам, при теб, лампата за заряд ли се ползва или проклетите резистори, както е на пасата на Уважаемият колега radotom.
Edit: заряд...ами от 13.8 волта до 14.2 волта е един добър заряд. Това го мериш на дебелата гайка на алтернатора. На плюсовата клема ще бъде с 0.2 волта да речем по-малко. Тоест от 14 ще са 13.8, примерно.
Сега, защо ти казвам, че белята е във възбуждането.
Защото ако е в алтернатора няма да ти изгряват фаровете никога. При сръчкването той почва да си автогенерира, но му чезне възбуждащият плюс. Направо пробвай с друго табло, ако имаш
Т.нар. "тънко кабелче" явно е белята при теб.
Сега, за да не се луташ: вземи един мултицет и премери заряда на автомобила, след като ти изгреят фаровете. Ако е ОК, то се губи "възбуждащият плюс" идващ от глупавото кабелче.
А преди кабелчето са таблото и възб. верига.
Тук вече не знам, при теб, лампата за заряд ли се ползва или проклетите резистори, както е на пасата на Уважаемият колега radotom.

Edit: заряд...ами от 13.8 волта до 14.2 волта е един добър заряд. Това го мериш на дебелата гайка на алтернатора. На плюсовата клема ще бъде с 0.2 волта да речем по-малко. Тоест от 14 ще са 13.8, примерно.
Сега, защо ти казвам, че белята е във възбуждането.
Защото ако е в алтернатора няма да ти изгряват фаровете никога. При сръчкването той почва да си автогенерира, но му чезне възбуждащият плюс. Направо пробвай с друго табло, ако имаш
Последна промяна от bobocamaro на Сря 06 мар 2013 11:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Volkswagen golf 2 1.8 mono (проблем с токовете)
Ако ми помогнеш още малко... например къде тябва да меря заряда и какви стойности трябва да показва,ще ми помогнеш още повече :)
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Volkswagen golf 2 1.8 mono (проблем с токовете)
Колега последно да те изтормозя,но тъй като нямах време да оправя колата и все още си я карам така... забелязах,че при изстинала кола няма проблем и всичко е ок,нно ако покарам,изгася ли я... при нов опит за палене,на контакт не ми светва лампата на акумулатора... Та се чудех това дали не конкретизира повече проблема и дали би могъл да ми помогнеш или ... ?! 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Volkswagen golf 2 1.8 mono (проблем с токовете)
Ами...каквото знам всичко ти казах, направи нещо. При вас таблото е с печатно фолио, трудно е за ремонт.
Пробвай с друго, но имат разновидности: брой и размери на буксите.
http://www.doppel-wobber.de/forum/index.php?page=Info&id=161
Ако не е то, следва реле регулатора в алтернатора...не знам, направи нещо
Пробвай с друго, но имат разновидности: брой и размери на буксите.
http://www.doppel-wobber.de/forum/index.php?page=Info&id=161
Ако не е то, следва реле регулатора в алтернатора...не знам, направи нещо

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 55 госта