
Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
Най-много да ти е окъсил ротора със статора и целия ти стартер вътре да е стопен, щом и не дава никакви признаци на живот. И пак отиваш към рециклиран стартер. Ама свали го най-накрая тоя стартер и го отвори, че ни държиш в напрежение така 

Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
Стартера го бях свалял,четките бяха износени но все още имаше от тях,има една черна гняс където се натрупва от феродовия диск,всичко бях изчистил,всичко беше лъснато и пак го зглобих и го монтирах,проблемите с токовете изчезнаха,но стартера пак не работеше.После един колега ми спомена с отверка да дам на късо и да видя дали ще завърти и както го направих това късо проблемите с токовете се върнаха
Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
ремонт на стартер и смяна на бронзовата втулка в двидателя
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
prinov написа:ремонт на стартер и смяна на бронзовата втулка в двидателя
да поясня, бронзовите втулки са две и за предпочитане е да смениш и двете, едната се намира на скоростната кутия, а не на "двигателя"... другата се намира на самия стартер. Тази на стартера се избива с чук и права отвертка, а другата се навива метчик 12мм и после се издърпва меткича заедно с втулката

Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
а ако не се сменят тези фтулки,а само да се ремонтира старетера,какво ще стане
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
Тези втулки се изтъркват месингови са, ротора ти ще има луфт, казано на мой език "луфтакис", четките ти ще се износват неравномерно от луфта при завъртане, защото ще опират с различна сила от центробежната сила и също така ротора може да опира в статора и да се чува пристъргване, което не е желателно
ако ще правиш нещо го прави като хората
и с много обич и желание към колата :)


- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
Като заговорихте за втулките (мамка им!) искам само да споделя каква беля отварят те тия гадове дето са стотинки.... при мен се беше разбила втулката при скоростите! От там ротора вече започва да си играе както си иска иииии резултата беше начупен редуктор в стартера! Така,че в никакъв случай не забравяй втулките. Стотинки са! 

- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Голф-2 1.6 карб. 75 к.с.1991г.-проблем със стартера
TheExorcist написа:Като заговорихте за втулките (мамка им!) искам само да споделя каква беля отварят те тия гадове дето са стотинки.... при мен се беше разбила втулката при скоростите! От там ротора вече започва да си играе както си иска иииии резултата беше начупен редуктор в стартера! Така,че в никакъв случай не забравяй втулките. Стотинки са!
подкрепям те, с 2 ръце

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 55 госта