Голф 3-Голямо разстояние между купето и чашката над макферс.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Голф 3-Голямо разстояние между купето и чашката над макф

Мнениеот ivanovkbg » Съб 13 апр 2013 19:15


Краси Кунчев написа:Колега, май не разбрах точният ти въпрос. Колата ти тропа ли в тампона или просто те притеснява разстоянието до чашката? Според снимката база за притеснение няма. Ако не тропа нищо просто си притегни леко гайката на чашката и не се вкарвай в излишни разходи. Не се филмирай толкова за тази чашка, ако не знаеш тя служи единствено и само, ако някъде скочиш тя да опре в купето и макферсона да не се извади. Това най-добре можеш да го видиш, като вдигнеш колата на подемник. Тогава чашките са допрени плътно в купето.

Колега, тези снимки, не са на моята кола, ако е необходимо ще направя и как са при мен.
Проблемът при мен, е че са по-нагоре и има тропане и се чудех дали не може да е от нещо разхлабено. Вчера ги проверявах и си бяха ок, като изключим, че тампоните са тръгнали да си заминават, както и аморт., които също са за смяна.




batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3-Голямо разстояние между купето и чашката над макф

Мнениеот batVenci » Съб 13 апр 2013 20:10


Според мен каквото и ново да сложиш, то далеч ще е от оригинала. Т.е. след не много време/километри нещата ще си станат пак по старому. Просто с времето гумата на тампона старее и под натиска на гравитацията, чашката отива нагоре. Мой приятел също си смени тези тампони и скоро след това нещата си станаха както преди. От тогава се отказа да предприема нова смяна, защото вече свикна с това и си кара колата така няколко години, без никаква промяня.
И правилно, едва ли някой ще произвежда оригинални части за над 15 годишни коли. По мое наблюдение въпросните тампони на нашия пазар са от Китай, тъй като нашите стари модели днес там все още са си актуални.
И при мен имаше голям луфт, но смяната стана в комплект с амортисьора (целия макферсон) от автоморга, тъй като оттам не са могли да разглобят съединението (бе много ръждясало, от купе от Германия). Иначе, ако не бяха протекли амортисьорите, признавам и до днес щях да карам със старите тампони, които вече щяха да гонят 30 години.
Ако гумата на тампона е в сравнително добро състояние, по-добре смяната да се отложи. Едва, ако тампона е пред разпад, смяната ще е просто наложителна, но практиката говори, че тези тампони живеят дълго, макар и деформирани.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: caro, Guffa, Pet_rov и 53 госта