


Досадно хлопане
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Досадно хлопане
Преди около 3-4 месеца си смених тампони на макферсони,и наистина досадното глухо тропане което се чуваше като мина през някоя по вдлъбната шахта и неравност с по голяма скорост изчезна,но след тези 3-4 месеца се появи досадно не зная как да го нарека(хлопчене)което се чува при бавно каране по неравност-павета отпред в ляво...препоръчаха ми да отида да си взема пак тампони на макферсони от "ДаскаловКар",били вносители на "лемфьордер" и с доказани качества от всички части там...Пича ми показа пак същите тампони като старите но само че бяха в кутий на "лемфьордер",а на самите тампони имаше само цифри,и след като му обясних че ми писна от ментета той ми извади от някакъв кашон тампони който били само за негови редовни клиенти и приятели на който пишеше че са Германски дори на лагерчето също тава пишеше,и че с тях няма мърдане поне 1 година...,и след смяната се появи пак първото глухо тропане,и дори остана и пак малкото хлопчене...,и се чудя какво да правя...дали защтото не са олегнали още?Мойте майстори ми казаха че рейката потропвала и тя придава звуци на купето като на разбити макферсони?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Извинявайте,че не писах че нямам биалетки...по окачването всичко е проверено(шарнири,тампони носачи,амортисьори,праховители) а и като взех новите тампони ги сравних със старите да не би да имат някаква разлика,бяха еднакви с тази разлика,че старите бяха сплескани доста...Но като се замисля се сещтам когато смених преди 3-4 месеца старите тампони и се качих след реглажа да пробвам колата,усетих че пак си тропат тампоните...молко по слабо..но след около седмица като че ли омекнаха и нямаше никакво хлопчене,тропане и т.н.Това ме навежда на мисълта,че и сега може да се получи същото но едва ли...явно само ще си се успокоявам..Дали да не проверя-попритегна гайките или?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Досадно хлопане-Решено!
След доста умуване,отидох до сервиза на D&N да си направя тест на армотисьорите,и се оказа че са перфектни...и се започна пак гледане на подемници,канали..но нищо.Отварям след няколко дни предният капак да си погледна тампоните и да си долея малко течност за чистачки макар че беше пълна почти догоре,и какво да видя-тя се заклати лекичко...хванах я с два пръста и я разклатих съвсем лекичко,и започна да издава хлопането което чувах.Влезнах в колата и помолих един приятел да я разклати,и се чуваше точно това хлопане заради което смених предишните тампони...взех една гума която да оплътни винта(долният)и една шайба с контра...и о чудо изчезна това хлопчене,потропване на неравности с малка скорост!!!Дано да съм бил полезен,и това тропане заради което смених старите тампони се появи точно когато напълних казанчето за чистачки до горе!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
До Jonkata_v
Същия проблем го имам и аз. Вече обиколих няколко сервиза, след напразни прегледи и вдигания на подемници проблема си остана. Смених амортисьорите(при мен са без пълнители-цели) с тампоните с лагерчето но клопането не изчезна. И при мен като се разклати колата се чува шум от клопане в купето. Засега не знам какво да правя. Ако може опиши къде точно уплътняваш с гума и къде се слага шайба. Предверително благодаря!
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Казанчето е захванато с три гайки(някакви специялни със триъгълен отвор),а самият винт на който са навиват е без резба,два са от горе и един от долу до акумулатора и точно за него става въпрос.Казанчето долу има две крачета който влизат точно между този винт,изрязваш от някой маркуч малко парченце,и го пъхаш до долу на винта след това взимаш една шайба със конта която е за рапидка и с клещи навиваш докато стегне но трябва да разкачиш акумулатора...Моята кола е Г3.Дано да си ме разбрал...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта