Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Пон 22 апр 2013 18:53


Колеги скоро се сдобих с такава кола,колата беше на колегата от форума Rabbit_TDI,днес му мерихме налягането и ми показва 1.2бара след което след 5000 оборота пада към 0.5 или 0.6.Искам да знам около колко коня е в момента колата и колко надува по принцип сток мотора,щото явно моята е барана :mhihi




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот bobocamaro » Пон 22 апр 2013 19:07


What does stock boost look like?

Изображение
Mи що не го питаш колко коня е, или първо да ти поплескаме, че твойта е "барана" ?
Edit: това е диаграма за мотори на ауди. Извинявам се. :redface
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5417830-FAQ-Links-DIY-Reference-Table-of-Contents-1.8t
тука я видех.

Последна промяна от bobocamaro на Пон 22 апр 2013 19:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Пон 22 апр 2013 19:12


и той не знае точно колко коня е,каза ми че е била настроена на 0.8 бара като на заводската 180 :smile


Потребителски аватар
express1
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 03 дек 2012 22:56
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI 110hp
Местоположение: гр.Чирпан

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот express1 » Пон 22 апр 2013 21:22


ако ви се дават парички отидете на Диното и я пробваите :P


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Пон 22 апр 2013 23:13


А иначе колко надува заводско?


spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот spiral_tech » Вто 23 апр 2013 9:53


Заводско прави 0.6 колега.
Ако е чипната прави 1.1 пик и 0.9 холд и след 4800-5000 пада....
Твоита прави 1.2 пик или холд защото разликата е огромна :)))
Ако прави 0.9 холд значи е около 190 коня...на мотора говорим иначе на колелата ще бъде 155-160 макс


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Вто 23 апр 2013 14:04


Много съм бос по темата с турбо колега,не знам какво е пик и холд ако може да ми обясниш ще съм ти благодарен :bowdown


spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот spiral_tech » Вто 23 апр 2013 14:57


холд-задържа налягането
пик-максималното налягане което прави
Турбините правят пик/макс.налягане/ и холд/задържат/определено налягане...1.8т АГУ чипнато прави 1-1.1 пик и държи 0.9 до към 5000 оборота


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 апр 2013 16:25


Нури това което гледаш 1,1-1,2 са моментни пикове. Холда е на 0,8-0,9 - софта е правен по характеристиките на 180 коня версията. Налягането не е точно понеже тези модели нямат МАП сензор и компютъра командва турбината без обратна връзка и дори заводски няма две коли които да дават точно еднакво налягане. Ако обърнеш внимание на графиките които някои е пуснал по нагоре ще видиш от кодовете че са взети от мотори без жило на дросела и с МАП сензор - те се управляват от Мотроник 7,5, а не Мотроник 3.5.3 както AGU.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Вто 23 апр 2013 16:36


а още един въпрос не мога ли да изкарам още мощност тоест да надуят турбото още?A Кунчо колата много радва много ме кефи :beer


spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот spiral_tech » Вто 23 апр 2013 17:16


те могат да го надуят ама турбината няма да издържи..слагай к04 с кулер и ето ти едни прилични 230 коня


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Вто 23 апр 2013 18:33


ок,значи няма да се бара нищо повече,само мога да махна катализатора за да се развърти по лесно турбината.Мерси на всички :smile


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 апр 2013 22:13


nuri_3556 написа: Кунчо колата много радва много ме кефи :beer

Радвам се че си доволен :beer . Относно конете както ти писаха може да изцедиш още 10-ина мижави магарета от тая турбина (а те и самите дюзи са на предела на горивото което може да вкарат), но това означава да я прежалиш :cry .
От мотора могат да се изкарат много коне, но иска наливане на пари - турбо,кулер,дюзи,съединител...... а и не на последно място губиш пъргавостта на малката турбина.
Единствения сравнително евтин/лесен начин е да намериш "донор" от които да вземеш к03с/к04 турбо с фабрично по-големите дюзи и 6 степенна скоростна кутия.
Аз доста съм мислил по въпроса но стигнах до извода че не си струва усилията заради десет светофарни дръпки. Тоя мотор в това купе се кара супер приятно и без да сменяш железата по него :biggrin

express1 написа:ако ви се дават парички отидете на Диното и я пробваите :P

Като ти изкарат няква графика с една абстрактна цифра (мощност на колелата измерена спрямо калибровката на дадения стенд) какво ще те сгрее. Диното има смисъл ама да правиш настройки по софтуера кола на която си и сменял железата.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот nuri_3556 » Пон 29 апр 2013 0:59


а като не подам газ,защо стрелката отива надолу към -0.8 една примерна снимка
Прикачени файлове
837911011.JPG


spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото

Мнениеот spiral_tech » Пон 29 апр 2013 16:27


nuri_3556 написа:а като не подам газ,защо стрелката отива надолу към -0.8 една примерна снимка


Така трябва да е..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта