Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Колеги скоро се сдобих с такава кола,колата беше на колегата от форума Rabbit_TDI,днес му мерихме налягането и ми показва 1.2бара след което след 5000 оборота пада към 0.5 или 0.6.Искам да знам около колко коня е в момента колата и колко надува по принцип сток мотора,щото явно моята е барана
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
What does stock boost look like?
Mи що не го питаш колко коня е, или първо да ти поплескаме, че твойта е "барана" ?
Edit: това е диаграма за мотори на ауди. Извинявам се.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5417830-FAQ-Links-DIY-Reference-Table-of-Contents-1.8t
тука я видех.
Последна промяна от bobocamaro на Пон 22 апр 2013 19:16, променено общо 1 път.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
и той не знае точно колко коня е,каза ми че е била настроена на 0.8 бара като на заводската 180
- express1
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 22:56
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI 110hp
- Местоположение: гр.Чирпан
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
ако ви се дават парички отидете на Диното и я пробваите :P
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
А иначе колко надува заводско?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Заводско прави 0.6 колега.
Ако е чипната прави 1.1 пик и 0.9 холд и след 4800-5000 пада....
Твоита прави 1.2 пик или холд защото разликата е огромна :)))
Ако прави 0.9 холд значи е около 190 коня...на мотора говорим иначе на колелата ще бъде 155-160 макс
Ако е чипната прави 1.1 пик и 0.9 холд и след 4800-5000 пада....
Твоита прави 1.2 пик или холд защото разликата е огромна :)))
Ако прави 0.9 холд значи е около 190 коня...на мотора говорим иначе на колелата ще бъде 155-160 макс
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Много съм бос по темата с турбо колега,не знам какво е пик и холд ако може да ми обясниш ще съм ти благодарен
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
холд-задържа налягането
пик-максималното налягане което прави
Турбините правят пик/макс.налягане/ и холд/задържат/определено налягане...1.8т АГУ чипнато прави 1-1.1 пик и държи 0.9 до към 5000 оборота
пик-максималното налягане което прави
Турбините правят пик/макс.налягане/ и холд/задържат/определено налягане...1.8т АГУ чипнато прави 1-1.1 пик и държи 0.9 до към 5000 оборота
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
Нури това което гледаш 1,1-1,2 са моментни пикове. Холда е на 0,8-0,9 - софта е правен по характеристиките на 180 коня версията. Налягането не е точно понеже тези модели нямат МАП сензор и компютъра командва турбината без обратна връзка и дори заводски няма две коли които да дават точно еднакво налягане. Ако обърнеш внимание на графиките които някои е пуснал по нагоре ще видиш от кодовете че са взети от мотори без жило на дросела и с МАП сензор - те се управляват от Мотроник 7,5, а не Мотроник 3.5.3 както AGU.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
а още един въпрос не мога ли да изкарам още мощност тоест да надуят турбото още?A Кунчо колата много радва много ме кефи
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
те могат да го надуят ама турбината няма да издържи..слагай к04 с кулер и ето ти едни прилични 230 коня
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
ок,значи няма да се бара нищо повече,само мога да махна катализатора за да се развърти по лесно турбината.Мерси на всички
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
nuri_3556 написа: Кунчо колата много радва много ме кефи
Радвам се че си доволен . Относно конете както ти писаха може да изцедиш още 10-ина мижави магарета от тая турбина (а те и самите дюзи са на предела на горивото което може да вкарат), но това означава да я прежалиш .
От мотора могат да се изкарат много коне, но иска наливане на пари - турбо,кулер,дюзи,съединител...... а и не на последно място губиш пъргавостта на малката турбина.
Единствения сравнително евтин/лесен начин е да намериш "донор" от които да вземеш к03с/к04 турбо с фабрично по-големите дюзи и 6 степенна скоростна кутия.
Аз доста съм мислил по въпроса но стигнах до извода че не си струва усилията заради десет светофарни дръпки. Тоя мотор в това купе се кара супер приятно и без да сменяш железата по него
express1 написа:ако ви се дават парички отидете на Диното и я пробваите :P
Като ти изкарат няква графика с една абстрактна цифра (мощност на колелата измерена спрямо калибровката на дадения стенд) какво ще те сгрее. Диното има смисъл ама да правиш настройки по софтуера кола на която си и сменял железата.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
а като не подам газ,защо стрелката отива надолу към -0.8 една примерна снимка
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.8Т AGU налягане на турбото
nuri_3556 написа:а като не подам газ,защо стрелката отива надолу към -0.8 една примерна снимка
Така трябва да е..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта