Golf 2 1991г. RP - не развива висока скорост
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara zagora
Re: Golf 2 1991г. RP - не развива висока скорост
Ремъка съм го зацепил както е показано в Autodata...
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1991г. RP - не развива висока скорост
Щом си го зацепвал сам, тогава идва ред на другия ми въпрос (предполагам правилно си го зацепил?):
Как мерихте центровката на стробоскопа? При двигателите с ЕКУ е задължително компирът да е в авариен/сервизен режим. Понеже както знаем 5-6 градуса, както е в АУТОДАТА са само статичните т.е. това е базата, над която работи ЕКУ и мести назад-напред центровката.
Ако си с вакуумен регулатор в делкото (има такива варианти на RP) мисля, че трябваше да се изключи и затапи при проверката със стробоскопа. Примерно карбураторите, които нямат ЕКУ, просто им се шунтира вакуумрегулаторът, установяват се оборотите дадени по книга 800-900 и чак тогава се мери колко градуса е.
Има още една особеност при зацепването. Долу на капака до шайбата на кол.вал има две белязки. Ти на 0 или на 5 го зацепи?
А тия глупости, че не можело да вдигне с тоя мотор 140 ги остави и не ги вземай насериозно. Само за справка ще ти кажа, че карам по-голям астматик 1.6 в купе на Джета и си прави 160 като й отвия кранчето без проблем
Тествано е. Разбира се мога да я наглася и така, че повече от 100 да не вдигне 
Как мерихте центровката на стробоскопа? При двигателите с ЕКУ е задължително компирът да е в авариен/сервизен режим. Понеже както знаем 5-6 градуса, както е в АУТОДАТА са само статичните т.е. това е базата, над която работи ЕКУ и мести назад-напред центровката.
Ако си с вакуумен регулатор в делкото (има такива варианти на RP) мисля, че трябваше да се изключи и затапи при проверката със стробоскопа. Примерно карбураторите, които нямат ЕКУ, просто им се шунтира вакуумрегулаторът, установяват се оборотите дадени по книга 800-900 и чак тогава се мери колко градуса е.

Има още една особеност при зацепването. Долу на капака до шайбата на кол.вал има две белязки. Ти на 0 или на 5 го зацепи?
А тия глупости, че не можело да вдигне с тоя мотор 140 ги остави и не ги вземай насериозно. Само за справка ще ти кажа, че карам по-голям астматик 1.6 в купе на Джета и си прави 160 като й отвия кранчето без проблем


-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Golf 2 1991г. RP - не развива висока скорост
И моята Джета е така ,но след смяна гарнитура на главата ,че чезнеше антифриза ,но и преди това някак си през годините силиците и си намаляваха, ама ако не сте се сетили да смятате годините на тези модели ../с моят РП след месец ставаме на 25/...!Как да я карам да върви с над 115!?Та така-това е йънг таймер , бе хора!Малко лирическо отклонение,ама верно ,не мъчи колицата. 

-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2 1991г. RP - не развива висока скорост
Вариантите са два- аванс и газоразпределение.За да отпадне газоразпределението,направи следното:наместваш коляновия вал на ГМТ по белега на маховика,махаш капака на главата вземаш един шублер и някакъв линеал(аз ползвам опашката на втори шублер)налагаш линеала на равнината дето лежи капака и мериш на каква височина са гърбиците на първи цилиндър.Трябва двете да са на равно.Ако едната е по високо имаш проблем(скъсана или липсваща шпонка,обърнато или сменено с неподходящо зъбно колело....
Разпределителния вал какъв е? Да не е сменян с такъв от EZ мотор?Буквата между първи и втори цилиндър за твоя мотор трябва да е Q .
С какво делко си?Ако си с кръгла бобина и комутатор до компютъра трябва да е с вакуумен регулатор,който трябва да сработва при подаване на газ,ако не сработва търси нещо запушено или повреда в клапана му(отзад на моното е).Щом си на газ 6гр аванс са малко,направи ги 10 12 .При вакуумен аванс се регулира без да се пипа друго,при електронен се откача термодатчика,за да мине ECU в авариен режим.
Разпределителния вал какъв е? Да не е сменян с такъв от EZ мотор?Буквата между първи и втори цилиндър за твоя мотор трябва да е Q .
С какво делко си?Ако си с кръгла бобина и комутатор до компютъра трябва да е с вакуумен регулатор,който трябва да сработва при подаване на газ,ако не сработва търси нещо запушено или повреда в клапана му(отзад на моното е).Щом си на газ 6гр аванс са малко,направи ги 10 12 .При вакуумен аванс се регулира без да се пипа друго,при електронен се откача термодатчика,за да мине ECU в авариен режим.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта