Здравейте приятели... не зная дали тук е мястото за тази тема и ви моля да ме извините, но имам следния проблем и ще се радвам да ми помогнете :
голфчето ми 2-ка от вчера започна да загрява... като я запаля за 0 време загрява, тръбата която излиза от радиатора е студена след като покарам известно време... днес я закарах на доктор който и смени термостата, след това колата поработи и долната тръба започна да затопля ( това се случва по обяд) след това обаче вечерта като я запалих пак започна да грее много и тръбата отново е студена... БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА СЪВЕТИТЕ ВИ !
Голфчето е бензин 1.6
Проблем със загряването на голф 2
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Проблем със загряването на голф 2
Последна промяна от tomhafner на Сря 05 юни 2013 21:33, променено общо 2 пъти.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Много ядове!!!
Варианти много....Не си споменал какъв е двигателя,но възможни причини са:духнала гарнитура,скапана водна помпа... Има ли циркулация в казанчето за Антифриза?Стават ли много твърди маркучите?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много ядове!!!
Здрасти :)
Най-напред си оправи заглавието на темата,преди да я изтрият -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=352508
Сега по темата - първо виж дали колата има някаква аномалия с парното - когато я запалиш и започне да загрява,дали има парно.След това като вземе да прегрява,дали има парно.
Ако има парно,тогава имаш проблем с термостата - разглобявате системата,промивка на всичко с много вода под налягане (маркуч от чешмата), слагаш оригинален термостат (около 70лв е ама си заслужава) и си готов.
Ако няма парно, тогава става по-сложно и трябва да прегледаш следните неща :
- ако колата има газ, дали изпарителя не налива газ под налягане в охл. система - това става през задната мембрана на изпарителя,за теста спираш газта от крановете на бутилката,изхабяваш газта в изпарителя и тръбата (палиш на газ и седи на газ,докато изгасне), след това караш на бензин и гледаш дали има същия проблем с греенето.
- проверяваш дали няма проблем с гарнитурата на главата - дали не стават много твърда маркучите,прегледайте и свещите,дали не гори антифриз (има си специфични белези).
-другото ,което остава е водната помпа - тя се износва и запчова да няма достатъчно дебит,за да върти водата и се получава така,както си го описал.За да ти е мирна главата, смени помпата, заедно с корпуса.
Най-напред си оправи заглавието на темата,преди да я изтрият -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=352508
Сега по темата - първо виж дали колата има някаква аномалия с парното - когато я запалиш и започне да загрява,дали има парно.След това като вземе да прегрява,дали има парно.
Ако има парно,тогава имаш проблем с термостата - разглобявате системата,промивка на всичко с много вода под налягане (маркуч от чешмата), слагаш оригинален термостат (около 70лв е ама си заслужава) и си готов.
Ако няма парно, тогава става по-сложно и трябва да прегледаш следните неща :
- ако колата има газ, дали изпарителя не налива газ под налягане в охл. система - това става през задната мембрана на изпарителя,за теста спираш газта от крановете на бутилката,изхабяваш газта в изпарителя и тръбата (палиш на газ и седи на газ,докато изгасне), след това караш на бензин и гледаш дали има същия проблем с греенето.
- проверяваш дали няма проблем с гарнитурата на главата - дали не стават много твърда маркучите,прегледайте и свещите,дали не гори антифриз (има си специфични белези).
-другото ,което остава е водната помпа - тя се износва и запчова да няма достатъчно дебит,за да върти водата и се получава така,както си го описал.За да ти е мирна главата, смени помпата, заедно с корпуса.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Много ядове!!!
Маркучите меки ли са.. Перката на радиатора включва ли ??
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Проблем със загряването на голф 2
Благодаря за мненията,честно казано не съм пипал маркучите дали са твърди утре ще го сторя иначе парно има, колата няма газ бензин е. Когато бяс със стария термостат и пуснех парното на макс температурата падаше,днес обаче това не стана ... иначе термостата който взех беше 18 лв някакъв ... утре ще дам повече подробности
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със загряването на голф 2
Ами значи остават вариантите за термостат,водна помпа или г-ра на главата. То парното може да смогне да охлажда ама до едно време,от там нататък вече си трябва як дебит и сериозно охлаждане (голям радиатор). Предвид,че има добро парно,вероятностите остават или за термостат или за г-ра на главата. Перката на радиатора няма как да тръгне,след като маркучите за към радиатора са студени, защото щом няма циркулация на гореща вода през радиатора,няма кой да загрее датчика до толкова,че да пусне перката.


-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Проблем със загряването на голф 2
Колко съм зле забравих да кажа най-важното : перката е вързана на копче и я пускам ръчно веднага щом видя стрелката да се отмести малко :)
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Проблем със загряването на голф 2
tomhafner написа:Колко съм зле забравих да кажа най-важното : перката е вързана на копче и я пускам ръчно веднага щом видя стрелката да се отмести малко :)
Да не си е прегрял

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Проблем със загряването на голф 2
аз я пускам почти веднага след като запаля не вярвам да съм я
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Проблем със загряването на голф 2
Виж си малкия маркуч,който отива към казанчето да не е пречупен някъде.Моя така беше се пречупил от страната на радиатора заради завоя,който прави и колата загряваше и се чудех от какво е и като го видях го смених,че идваше къс и на чупката се пречупваше и веднага се оправи.Друг вариант е необезвъздушена система,но тези мотори се обезвъздушават сами,освен ако нещо не е наред-моя колкото съм точил антифризи и т.н.,никога не съм го обезвъздушавал ръчно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта