FivePointeO написа:golf3abd написа:FivePointeO написа:А как да разбера дали раб0ти клапата !?! Днес свалих маркуча да я видя беше отворена.
Ами тя има две крайни положения - или е отворена към топлия въздух или към студения.
Преди да запалиш колата свали гофрирания маркуч откъм клапата и с пръст и напипване разбери в какво положение е. Като загрее колата по същия начин провери в какво положение е отишла клапата. Ако е затапила откъм гофрирания маркуч за да не влиза топъл въздух значи всичко е нормално.
А до колко да е загряла 90° ? Днес я проверих като е загряла и седи си отворена клапата към топлия въздух... имам и един друг въпрос маркуча плътно ли трябва да влиза в двата края, а и какво може да му се прецака на тая клапа като е само една пружина като я движа с ръка си се връща т.е. пружината си е наред.
Нищо неможе да и се прецака на клапата, маркуча трябва да го има и да е влязал плътно в двата му края! важен е топлосъбирателния щит да не е изгнил за да работи по-добре системата!
Аз в момента точно това правя, правя нов топлосъбирателен щит, защото стария беше изгорял от температурата и от годините


а на тези е стария изгорялия

