Здравейте!
По заглавието става ясно, че имам проблем с неприятна миризма от климатроника .Миризмата я има когато не съм карал колата 2-3 дена но след пускане на климатроника миризмата изчезва.Сменен е филтъра преди 20 дена също така ми направи впечатление, че при работа на климатроника под колата няма конденз и се съмнявам че маркучът за оттичане на конденз е запушен.Ще помоля ако някой знае къде минава маркуча за конденз да обясни или да качи снимки
Голф 5 неприятна миризма от климатроника
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 5 TDI неприятна миризма от климатроника
При работа на климатика радиаторчето му се обледенява и след престой завъжда гъбички, които предизвикват тази миризма. Има препарати по магазините, които решават проблема.
Лично аз ползвам друг трик- около километър преди да спра изключвам климатика и усилвам вентилатора до макс.
Идеята е да се изсуши радиаторчето и да няма влага за развитието на гадини, които предизвикват миризмата.
Определено има ефект.
Лично аз ползвам друг трик- около километър преди да спра изключвам климатика и усилвам вентилатора до макс.
Идеята е да се изсуши радиаторчето и да няма влага за развитието на гадини, които предизвикват миризмата.
Определено има ефект.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 5 TDI неприятна миризма от климатроника
swir4o написа:При работа на климатика радиаторчето му се обледенява и след престой завъжда гъбички, които предизвикват тази миризма. Има препарати по магазините, които решават проблема.
Лично аз ползвам друг трик- около километър преди да спра изключвам климатика и усилвам вентилатора до макс.
Идеята е да се изсуши радиаторчето и да няма влага за развитието на гадини, които предизвикват миризмата.
Определено има ефект.
Колегата е най-близо до истината :) Препаратите ги има,ама са адски вредни и имат ефект за няколко месеца и после става по-зле. Има и машини за почистване на системата - разни озонови,разни с препарати и т.н. ...да ама и те имат много временен ефект.
За конденза - не винаги е нужно да изтича конденз от долу. Конденз изтича само ако климатика работи добре и темп. на изпарителя (вътрешния радиатор) е около 2-3-5 градуса...тогава влагата във въздуха кондензира, ама за целта трябва колата да е с напълно изрядна система (масово системите работят на 60-70% от възможностите си поради ред причини, ама хората не знаят, че може и по-добре). Ако това е изпълнено, се образува конденз и той си изтича през отводняването за конденза, като не на всички коли тече отдолу,защото на доста от колите, е изведен в близост до изпускателната система или около щитовете на изп. тръби и капката вода, която ще капне долу, се изпарява и не капва долу. Ако е запушен конденза, като покараш 300-400км на един път, в краката на пасажера или от шоф. страна ще се излее половин литър вода

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: evg_eni и 102 госта