VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Колеги имам проблем скъпо струващ проблем. При монтажа на газовата инжекционна уредба колата ми след около година започна през месец два да гори ламбда сонда. Сега за 5-ти пореден път ми се налага да сменям сонда. Имам някакав закачен кабел от газовият комп за нея който служел само при диагностика и регулаж на газовото и техниците отричат факта проблема да възниква от ECU-то на газта. Имате ли някакви идей? Последната сонда беше оригинална за модел от скъпо струващите. Мотора е от GOlf 3 2.0-115 ADY. ?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Кое гори? Собственият и подгрев, или зачезва генерирания от нея сигнал?
Няма как да гори през ден, има ресурс над 100к километра. Нещо те въртят тея момчета.
Няма как да гори през ден, има ресурс над 100к километра. Нещо те въртят тея момчета.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
И при 4-те сонди гори импулса към компа ,а подгревите са здрави. Не ме будалкат тъй като е закачам на дигностиката ми и е виждам че стои на 1,49V и колата мудно тръгва и ускорява както и вдига разхода на гориви.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
A без кабела към газовия комп? Появяват ли се импулсите?
Залагам на някаква беля с входовете на екутата.
Специално бензиновото ти работи с 0.45 волта опорно напрежение, докато сондата загрее и загенерира от 0.1-0.9.
Мисли си за нещо по входовете на двете централи..малшанс, съжалявам.
Залагам на някаква беля с входовете на екутата.
Специално бензиновото ти работи с 0.45 волта опорно напрежение, докато сондата загрее и загенерира от 0.1-0.9.
Мисли си за нещо по входовете на двете централи..малшанс, съжалявам.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
bobocamaro написа:A без кабела към газовия комп? Появяват ли се импулсите?
Залагам на някаква беля с входовете на екутата.
Специално бензиновото ти работи с 0.45 волта опорно напрежение, докато сондата загрее и загенерира от 0.1-0.9.
Мисли си за нещо по входовете на двете централи..малшанс, съжалявам.
Да появяват се дали без него или с него всичко си работи нормално докато не спре да работи сондата.
Ето тук може да се види работата и !
https://www.youtube.com/watch?v=OaGwi4b_JME
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Ами откачи я от газовия комп и няма да изгаря повече.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
vasko__2 написа:Ами откачи я от газовия комп и няма да изгаря повече.
Днес ще е подменям отново с Бошовска,режа кабела и ще видя резултатът до месец :S
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
В първата част на видеото аз видях една РАБОТЕЩА сонда!Не видях обаче ,каква е температурата на двигателя.Ако двиг. е студен и показанията на сондата ще са завишени- богата смес.Според мен не я сменяй ,копай другаде!
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
rudoni написа:В първата част на видеото аз видях една РАБОТЕЩА сонда!Не видях обаче ,каква е температурата на двигателя.Ако двиг. е студен и показанията на сондата ще са завишени- богата смес.Според мен не я сменяй ,копай другаде!
75 градуса се виждат.
По-скоро трябва и синусоидата да се види дали е правилна, иначе и на мен ми се стори сондата да работи.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Pavcho2 написа:rudoni написа:В първата част на видеото аз видях една РАБОТЕЩА сонда!Не видях обаче ,каква е температурата на двигателя.Ако двиг. е студен и показанията на сондата ще са завишени- богата смес.Според мен не я сменяй ,копай другаде!
75 градуса се виждат.
По-скоро трябва и синусоидата да се види дали е правилна, иначе и на мен ми се стори сондата да работи.
Това са стойности при работеща сонда ,а не при не работеща. Температурата е 75 градуса тъй като исках да видите при студен мотор как варира и дали е в нормите !
Днес отрязах кабела от сондата към компа на газовото и колата вече не върви мудно както при закачен кабел когато натрупа грешка. Има ли варянт сигнала от сондата когато се разпредели към 2-та компа да отслабва и да се получава претоварване или спад в напрежението и от там да се разваля ? Странна работа !
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Да, възможно е. Карай без този кабел. Ето тук
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65202
машината прекрасно е пояснил каква е идеята на този сигнал.
Почвам да си мисля, че всичките ти сонди са здрави![screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65202
машината прекрасно е пояснил каква е идеята на този сигнал.
ламбда сонда - само за диагностични цели
Почвам да си мисля, че всичките ти сонди са здрави
![screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
Последна промяна от bobocamaro на Пон 22 юли 2013 22:23, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Какъв ти е газовия инжекцион?Карай без тоя кабел,той е нужен докато настройват на газ да гледат данните от сондата.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
Bai Sando написа:Какъв ти е газовия инжекцион?Карай без тоя кабел,той е нужен докато настройват на газ да гледат данните от сондата.
Landi Renco е газовия инжекцион ,а според техниците ако съм СМЯТАЛ че е от кабела проблема с изгарянето на сондата да съм го одрежел. Представяш ли си ти аз ако съм смятал сякаш съм изучавал монтажа на газови уредби и работата им !!!
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: VW Golf - 2.0/115 ADY Гори сонди
bobocamaro написа:Да, възможно е. Карай без този кабел. Ето тук
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65202
машината прекрасно е пояснил каква е идеята на този сигнал.ламбда сонда - само за диагностични цели
Почвам да си мисля, че всичките ти сонди са здрави
Ами не ,не са здрави тъй като след като стане мудна колата и започне да поддържа 1100 оборота волтажа на сондата засечен през VAG-COM E 1.48v постоянен и на графиката линията не помръдва !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта