


Проблем с датчик на Хол Голф2 1.3 nz
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с датчик на Хол Голф2 1.3 nz
Значи в събота колата ми изгасна без причина и после въобще не запали. Бях в квартал сухата река и след известно време прекарано в рестартиране на ECU-то и проби да запаля останових че няма искра добутах колата до едно квартално сервизче и там майстора каза че е датчика на хол сложи някакво мостче на местото на датчика и имаше искра. До тук добре ама като взе да разглабя делкото се мъчи сумато време и накрая ми даде датчика за да отида и да купя нов, намерих само някакъв HUGO уж немски и като взе да го слага ония ми ти майстор думи нямам колко време се бави. Накрая завърта делкото и се оказа че нещо опира и взе една отвертка ибута ръга, накрая с клещите издърпа една пластмаса и пак с отвертката и уж го сглоби и колата запали ама като закачи вакуумното маркуче и колата загасна и оня вика купи делко втора употреба от него ти гори датчика и аз му казах нема нужда ще звънна на баща ми да ме дръпне. Като дойде баща ми ми вика пробвай да запалиш и колата запали ама бехме махнали вакуума и като го сложихме пак загасна, махнахме го и тръгнахме към Люлин и на релсите на Ботев и Сливница пак загасна и от там с теглене. Като се прибрахме разглобихме делкото и се оказа че оня понеже не знае в каква последователност да го сглоби не е набутал жиците на датчика на хол докрая в буксата(една Г-образна) та с баща ми разглобихме делкото сглобихме го както Хайнц е написал и сега всичко е наред с едно малко изключение. Колата сутрин при палене пали лесно както и преди, но работи 3 секунди и гасне от втория път няма грешка не знам на какво се дължи това дайте някакви идеи. Делкото е сложено както беше, но не е правена центровка все пак.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Значи и аз имах същия проблем както върви и гасне. Смених датчика на хол и като я запалих работеше като трактор (много прекъсваше неще да се изреже иабсолютно никаква тяга) но след около 20 мин мъки дойде на мене си. А м-у другото HUGOто не е лоша марка моя е такъв. Относно това че като закачиш вакуум регулатора гасне огледай го може този "майстор"да му е е.....майката.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нямам газ и не се оправя с рестартиране на компа, вече клоня към свещи мисля си че пали на 3 цилиндъра и за тва не задържа оббороти, ама сега имам малко тенекеджийски проблеми на дневен ред като разбера от какво е ще пиша мислех да мина през ваското1 така и така и предполагам че след това всичко ще е на 6. Мерси за отговорите колеги.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта