Как беше с ръчната за ABU
Как беше с ръчната за ABU
Забравил съм как беше с настройката за ръчната спирачка. Предпочитам да хваща на 3-4-я зъб но при настройката нещо ми се губи. В барабана жилото е хванато за едната накладка и като се дърпа движи само нея.Та въпроса ми е : не трябваше ли и двете дедо попе накладки да се движат при дърпане на ръчния лост/жилото?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Как беше с ръчната за ABU
Има шпилки за натягане до лоста,вътре в купето!
Re: Как беше с ръчната за ABU
С тях обирам луфта - добре но ги опъвам на MAX и се получава следното: в едната посока -назад не пуска движение, но напред се провлачва и бавно - трудно се движи колата.Проблема е че съм на ГТП и със спирачките искам да съм OK.Все си мисля че и двете накладки държат при ръчна но дали е така и как ставаше се не сещам.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Как беше с ръчната за ABU
И двете задни колела задържат при ръчна спирачка. Ако си ги натегнал прекалено много може да задържа. Вдигни първо от едната страна, след това и от другата и виж как се въртят колелата при отпусната ръчна. Може жилото ти да е засмяна или пък накладките на свършване щом се налага да стягаш жилото до край.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта