Здравейте!
Имам следния проблем
Двигателя загрява до около 100 градуса. Градусите ги вдига постепенно не рязко. Понякога на таблото показва 100 градуса, а перката не се е включила, а друг път показва 90 и нещо и е включена и се изключва на 80 и нещо.
Термостата си отваря.
От къде може да идва проблема? Може ли да е от капачката на разширителния съд, защото гумичката беше излезнала от леглото и я бях притиснал при завъртане?
Двигателя загрява на Голф 3 1.6 ABU
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Двигателя загрява на Голф 3 1.6 ABU
И моят загряваше ,но при много горещо време и предимно на баир .Това си е присъщо за АБУ то .Интересно ,че при теб не включва перката !!
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Двигателя загрява на Голф 3 1.6 ABU
rokera671 написа:И моят загряваше ,но при много горещо време и предимно на баир .Това си е присъщо за АБУ то .Интересно ,че при теб не включва перката !!
"присъщо" е за абу да като избочи гарнитурата на главата ще видим дали е присъщо......1 стъпка-не докрай отварящ термостат......2-ра стъпка-неработещ датчик перка-радиатор....3-та стъпка-грешни показния на датчика за темп......4-та стъпка грешни показания стрелка на таблото,5-та стъпка-измерване на реалната температура на охл.течност(т.е това трябва да е 1-ва стъпка)Успех
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Двигателя загрява на Голф 3 1.6 ABU
Това което си изброил е така .Но АБУ то по принцип си грее.Моят е минавал 100 гр.и още е в перфектно здраве .Наистина там нещо не е направено както трябва .Сегашната ми кола като закове 90 гр ,и не мърда от там.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Двигателя загрява на Голф 3 1.6 ABU
аиде на бас че твойта кола ги кове 90 градуса още преди да е достигнала 90 градуса
това е направено с цел водача да е по спокоен че градусите са точно колкото трябва
и не е само твойта ами да кажем колите след 98 година,на голф4-ката ми има допълнителен уред за температурата на маслото и познай - уреда на таблото загрява по бързо и заковава на 90 градуса а маслото още е на 55-60

това е направено с цел водача да е по спокоен че градусите са точно колкото трябва
и не е само твойта ами да кажем колите след 98 година,на голф4-ката ми има допълнителен уред за температурата на маслото и познай - уреда на таблото загрява по бързо и заковава на 90 градуса а маслото още е на 55-60

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта