Kostiev написа:Не знам - ти ако си обущар, аз съм механик и знам защо се троши новият амортисьор, знам защо клати и колата по диагонал. Но точно на такъв тъпак като теб не бих обяснявал. Сменяй си обувките по една, амортисьорите по един ако щеш...muns61 написа:Спри да пишеш небивалици, да не кажа глупости! Като обуеш 2 различни обувки - скъсана и здрава, къса ли се здравата заради старата?! А? Аман от клавиатурни специалисти...
Много монтьорски фолклор си слушал и много търговски лакърдии! Поработи още някоя година, та от монтьор да станеш майстор и да можеш да преценяваш ситуациите, а не само да действаш по заучена схема.
По темата. Поддръжката на кола е въпрос на желание и възможности. Както казах, няма смисъл да сменяш амортисьори един по един, заради реглаж най-вече. Може да ги купиш един по един, но ги смени едновременно. Не е проблем да покараш с дефектирал, ако не се правиш на състезател и внимаваш по неравностите. Опасността не е, че ще ти се разбие нещо, а че в някоя ситуация може да изгубиш управляемост - завой с неравности, вълни по асфалта. Пък и усещането при каране не е приятно.