Здравейте колеги имам следния проблем и се надявам да ми помогнете .
Колата е голф 3 1.6 Пълна инжекция AFT мотор , проблема е че колата пали когато си иска и ако запали като я подкараш колата гасне в движение.Интересното е , че го прави когато си иска може да я палиш над 10 пъти и да няма проблем .
Това което направих аз е отидох на диагностика -> Колата не изкара никакви грешки !
След това ходих при един електротехник , той ми каза да погледна реле 167 , което командвало бензиновата помпа и инжекторите -> смених релето , но пак същата работа не става . Сложихме друго реле 18 което дава постоянен ток на помпата и колата пак не иска да пали . Вече не знам какво да правя вече клона към мисълта компа нещо да е издал багажа .
Но ми казаха , че той доста трудно може да "дрисне"
След това смених и датчик на коляновия вал казаха ми , че и той давал ядове на този тип двигател-> Но Неуспешен опит.
Еми това е надявам се да можете да ми помогнете с някакви идеи за отстраняване на проблема , че ме е страх да тръгна някъде на път с нея .
Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор -> реле 30
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор -> реле 30
Последна промяна от kalopo0o на Пет 10 май 2013 17:58, променено общо 1 път.
- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Никъде не видях да споменаваш каквото и да е за бобината... това са типични признаци за заминаваща си бобинка или в най-добрия случай да се е поразместил кабела на бобината, който отива към делкото. Когато пак ти направи този проблем, поразмести на ляво- на дясно въпросния кабел на бобината и след това провери дали "мята" искра . Ако нямаш опит с тази проверка кажи, че има един особен момент да ти обясним, че да не те изпере тока (ако не греша говорим за хиляди волтове :D ) :)
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Оки ще я проверя и нея , защото имам още една тройка и ще сложа от нея бобината . обаче се чуда може ли от бобината да гасне колата в движение ?
- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Мммм защо да не е възможно (технически). Ако спре да подава искра, ще спре да работи и двигателя :)
Зимата имах такъв проблем 2-3 пъти, разместих, почистих куплунгите и (да чукна на дърво) от тогава не е правила такъв проблем :)
edit: миналата зима! :D
Зимата имах такъв проблем 2-3 пъти, разместих, почистих куплунгите и (да чукна на дърво) от тогава не е правила такъв проблем :)
edit: миналата зима! :D
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Имахме 3-ка със същия мотор и по признаците които описваш си е бобина. Нашия го направи същото само че угасна на един светофар и повече не пожела да запали 

- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Имам същия Голф AFT, преди време и моя от време на време, но рядко не палеше и след няколко опита, както няма никави признаци за възпламеняване палеше, след смяна на реле 30 в продължение на 7-8 месеца и до сега (вече над година и половина, може и две) такъв проблем нямам, релето което сложих го купих втора ръка, оригинално. 7-8 месеца след горе описания проблем Голфа угасна няколко пъти в движение по за малко и на третия или четвъртия път повече не запали докато не смених бубината която е заедно с комутатора, като в сервиза ми казаха, че в повечето случай гори комутатора и това често се случвало при нашите автомобили.
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Бобина и реле 30 и проблема е решен - личен опит
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Здравейте, моя проблем е подобен. Колата я оставям вечерта и на сутринта пали от 5-6 път (стартера върти и не може да запали) и през целия ден нямам никакви проблеми, пали от раз без проблем както трябва. Това ми се случва от 3 дни насам и само сутринта ( при първото запалване ).
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Благодаря колеги за отговорите , а само да питам реле 30 кое командва ?
Еdit:Момчета сега смених това реле 30 с оригинално такова от другия ми голф който си пали и върви на зла гад , карах я гасих я изчаквах , палих я и гасих около 15-на пъти , засега е добре после ще пробвам пак и ще напиша дали има промяна и дали проблема е решен .
Отново Благодаря .
Еdit:Момчета сега смених това реле 30 с оригинално такова от другия ми голф който си пали и върви на зла гад , карах я гасих я изчаквах , палих я и гасих около 15-на пъти , засега е добре после ще пробвам пак и ще напиша дали има промяна и дали проблема е решен .
Отново Благодаря .
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
търсачка-> "реле 30" -> 

- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Колеги откакто сложих новото реле колата не ми е правила проблем с паленето или гасненето в движение , надявам се проблема да се е решил. Ако има нещо ново ще напиша за колегите с такива голфове , за да могат да не сменят 300 работи преди да пробват с най-лесното смяна на реле . Вместо да ги лъжат по сервизите и да им взимат парите за щяло и нещяло.
Поздрави и отново благодаря за бързите отговори и помощта , която ми оказахте за разрешаване на проблема

Поздрави и отново благодаря за бързите отговори и помощта , която ми оказахте за разрешаване на проблема


- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Щом гасне провери дали получава ток към бензиновата помпа. Такъв проблем имах на форд, това се оказа.
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор
Здравейте от няколко дни карам колата и досега не ми е правила проблеми от както смених това реле 30 , пиша този пост , за да се знае , че е от него идваше проблема и ако някой колега има същия проблем го съветвам първо да провери него и после да дава пари за неща който си работят както направих аз във случая .
Поздрави
Поздрави

- w3sky
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Пещера
Re: Пали когато си иска Голф 3 1.6 101 к.с. AFT мотор -> рел
мойта 3ка също е афт мотор и пали винаги но като каже че няма да изгасне не гази вадя ключа от контакт и не гасне колата ! помощ пробвах с реле 30 и 36 като го изкарам гасне веднага но го прави доста пъти вече а в жегите когато е много топло е ужас !!!! некой колега да помага !




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта