голф 2 1,6 бенз Проблем с перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Димитър Христов
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1988 RF
Местоположение: Свиленград

голф 2 1,6 бенз Проблем с перката на радиатора

Мнениеот Димитър Христов » Пет 16 авг 2013 10:24


Здравейте,колеги.Проблема ми е следния- работи ми само 2 степен на перката на радиатора.Колата ми е голф 2 1,6 бенз.карб.Свалих буксата на перката и със кабел към акумулатора ги проверих-работи само втората.Колата трябва да загрее доста и тогава се включва перката.Четох из форума,че може да се направи мост между 1 и 2 степен.Има ли някакви минуси от това временно решение.Благодаря предварително.




Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с перката на радиатора

Мнениеот Somi » Пет 16 авг 2013 10:38


Проблема е ако по някое време вземе че заработи и 1 степен иначе няма проблеми че ще си като хиликоптер.Една перка не е толкова скъпа дали си заслужава тунинга.Имам перка ако проявяваш интерес на лс.


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с перката на радиатора

Мнениеот zdravko_jett » Пет 16 авг 2013 11:32


Somi написа:Проблема е ако по някое време вземе че заработи и 1 степен иначе няма проблеми че ще си като хиликоптер.Една перка не е толкова скъпа дали си заслужава тунинга.Имам перка ако проявяваш интерес на лс.

никакъв проблем няма да има и никак няма да е като хИликоптер,аз съм така от 3 години. колега размени буксите на датчика който ти е на радиатора направо да се вкл втората степен излишно ще се набутваш пари за нова перка


Потребителски аватар
Димитър Христов
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1988 RF
Местоположение: Свиленград

Re: Проблем с перката на радиатора

Мнениеот Димитър Христов » Пет 16 авг 2013 12:01


Благодаря за бързия отговор.Ти караш от 3 години така,не ми се вярва да имам някакви проблеми.Иначе решението е хитро,аз мислих да свалям перката и да разглобявам мотора -съпротивлението на първа степен било изгоряло,ама твоя начин ми се вижда по удачен и лесен.Аз и без туй си карам почти изцяло извънградско и не загрява,така че мисля да разменя кабелите на буксите при термодатчика.


Потребителски аватар
Димитър Христов
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1988 RF
Местоположение: Свиленград

Re: Проблем с перката на радиатора

Мнениеот Димитър Христов » Пон 19 авг 2013 14:37


Здравейте,колеги.Оказа се че проблемът не е в перката.Днес я замерих отново този път от буксата на термо датчика работи си и на първа и на втора степен.Свалих термодатчика от радиатора и на него пише 1-95* 2-102*.До сега се включваше на 95 градуса на първа степен,охлажда и пак се включва на първа,а втора никога не се е включвала.Изглежда този датчик е за северните страни не знам.Та въпросът ми е какъв датчик да си взема и на колко градуса да се вклчючват 1-ва и 2-ра степен?Благодаря Ви предварително.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора

Мнениеот zfa159 » Пон 19 авг 2013 15:13


Този датчик е този, с който излиза колата от завода. Първа е на 95, 2-ра е на 102, така са си всичките. Реално погледнато 95 градуса не е прегряла кола и не знам защо толкова ви притеснява като видите стрелката над 90 градуса...колата е конструирана с охладителна система под налягане и да се кара с антифриз. Антифриза започва да кипи при по-висока температура от чистата вода, а когато системата е под налягане, температурата на кипене още повече се увеличава. VW прегрява и говорим за прегряване, когато температурата е над 105 градуса. До тогава е в границите. Примерно заводския термостат започва да отваря на 88 градуса, ама малко хора знаят, че е напълно отворил чак на 105 градуса и при зверско натоварване на колата, тя ще работи на около 102-105 градуса, което конструктора явно е предвидил, че няма да и е проблем. Причината да не си чувал 2-ра степен е, че просто колата ти не е загрявала достатъчно, за да тръгне 2-ра степен.
:beer


Потребителски аватар
Димитър Христов
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1988 RF
Местоположение: Свиленград

Re: голф 2 1,6 бенз Проблем с перката на радиатора

Мнениеот Димитър Христов » Пон 19 авг 2013 23:00


Благодаря Ви колега.До сега не бях получавал толкова изчерпателен отговор.Това,което написахте е напълно вярно.Днес си изтеглих книга за Голф 2 и я прочетох внимателно.Бързият и изчерпателен отговор от ваша страна напълно съвпада с книгата-на колко градуса се включва 1-ва и 2-ра степен,на колко градуса се отваря термостата и на колко се отваря максимално.Голфът не ми е правил никакви проблеми,просто ме дразнеше ,че стрелката не "кове" на 90*,и това че след като съм я карал известно време и я загася перката на радиатора се включва като преди това не е работила и работи на загасен двигател около 10-15 минути.Благодаря Ви отново.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, MamaMy и 72 госта