Значи перката представлява следното :
Електромотора вътре е един, с два извода -> + и маса. Масата си отива директно на извода за маса. + отива директно на извода за 2-ра степен, а първа се реализира със съпротивление в корпуса на електромотора. При подаване на напрежение между извода за 1-ва и маса, тока протича през съпротивлението и през ел. мотора и така той се върти по-бавно...когато трябва да тръгне 2-ра степен, се подава захранване на извода на 2-ра степен т.е. директно след съпротивлението. В случая става следното - има един нит вътре, който реално е връзката на извода за 2-ра степен от куплунга, към ел. мотора вътре и когато там нагори, прекъсва и съответно 1-ва степен си работи коректно, ама няма 2-ра степен. При тестването пък ако подадете захранване между 1-ва и 2-ра степен, вместо да си спазите масата, изгаряте съпротивлението, защото му подавате директно 12V в двата края...затова трябва да се внимава.
