Колеги,търся вашите мнения по въпроса
Колата е Golf IV AKL кара се на газ/бензин
Акумулатора е на няколко месеца и е здрав.
От 2 дни ми се случва когато завъртя на стартер всички лампи по таблото да изгаснат и да не иска да запали,все едно няма ток,но стартера си върти! И така няколко пъти завъртам на стартер,докато не запали от четвърт оборот,после като я покарам и позагрее,пак понякога угасва в движение сама и аз я паля,или ако е на скорост си пали сама,и след този момент влиза в нещо като авариен режим - няма никаква мощност все едно не и достига гориво едвам тръгвам на светофарите. Прави го и на газ и на бензин няма значение това.След това гася колата за 5-10 минути и все едно нищо не е било. На диагностика излизат две грешки за двигателя - за ламбда сондата(от 3 години е тая грешка и надали е от нея) и 01039 - Coolant temperature sensor (G2) 30-10 Open or short to plus - intermittent
Някой с подобни симптоми има ли и как е решил проблема? Очаквам всякакви мнения и помощ по темата благодаря!
GOLF IV AKL - гасне сама,не пали и няма мощност.
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF IV AKL - гасне сама,не пали и няма мощност.
Първоначалното палене ако ти угасват лампите докато върти стартера е от таралежката(клеймореда) на ключа. При мен беше от това място. Другите ти проблеми не зная от какво биха могли да са.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 24 авг 2013 9:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF IV AKL - гасне сама,не пали и няма мощност.
Според мен може да е от стъпково мотор4е ... (чува ли се някакъф въздух от някъде по системата ??? )
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF IV AKL - гасне сама,не пали и няма мощност.
dj_nako написа:Първоначалното палене ако ти угасват лампите докато върти стартера е от таралежката(клеймореда) на ключа.
Тъй, тъй! Право дума Нако!
Все пак, за да не те накараме да сменяш клеморед на зула, пробвай нещо: Хващаш един волтмер (или ако са кът около теб - пробна лампа) и боцваш в двете крайни пера на комутатора (ще трябва да заголиш малко кабелите).
На контакт трябва да имаш напрежение задължително - това е захранването на бобината.
Ако при позиция 'стартер' на клемореда там напрежението изчезва - сменяй каквото ти е рекъл DJ-я
Re: GOLF IV AKL - гасне сама,не пали и няма мощност.
Проблема е от импулсния датчик на коляновия вал(зад масления филтър) като загрее колата до 90г. явно нещо се разхлабва по него и колата гасне и все едно е 30 коня двигателя. Дано съм бил полезен на някой колега с подобни симптоми
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта