Ще е ок. Между другото, и с най-прост светодиоден пробник можеш да си провериш входове/изходи на тоя комутатор. На празен ход миганията се виждат отчетливо. Аман от чипове и дървени електронни проблеми, аман.
И при мен колата реши да работи вместо на 5 на 4 цилиндъра... Сменихме комутатора но единствената разлика е че смени само цилиндъра който не работи. Кабели, свещи, бобината всичко е на няма месец Ако някой има някаква идея...
Колеги, тръгна пущината. Комутатора е здрав но да се намери бобина втора ръка е почти невъзможно, добре че колега от форума имаше една в повече и свършихме работа. В нета имаше над 20 обяви за V5 на части и на всичките бобините и комутаторите бяха продадени. Явно както по горе един колега написа това им е детската болест.
Колега видя ли при мен къде се оказа проблема. Имаше протрити кабели в инсталацията и даваше на късо единия от кабелите към бобината. Прегледай си внимателно от буксата на бобината до комутатора. Снопа с кабелите минава близо до стартера в който даваха на късо моите, минава под акумулатора и излиза зад филтърната кутия. На стартера има една пластина на която би трябвало да има пластмасова стойка но поради годинки явно пластмасата е изгоряла и пластината остава гола и като нож беше срязала изолацията на целия сноп
Така... до тук стана ясно, че не е комутатор и кабели - имаше прекъснато, но и след като ги оправих проблема си остана. Сега компютъра е на ремонт и ще видим резултата...
Взех си POLO 1,0 50к.с 2000г. и ме притеснява при потеглянето на кръстовище например на първа предавка колата отлепя като леко разтриса по някога се чудя дали е влязла добре първата, защото като че ли не иска да потегли, трябва и доста газ и въпреки това пак леко тресе, все едно ще угасне. Проблема е само при потеглянето на първа предавка. Досега не съм карал кола с малък двигател и не мога да преценя това нормално ли е за тези коли. Ако е повреда от къде може да е?