Голф 2 PB 8V Проблем с оборотите на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Голф 2 PB 8V Проблем с оборотите на празен ход

Мнениеот Maverik » Вто 23 ное 2004 13:56


Здравейте, имам следния проблем на моя Голф - когато форсирам колата в началото има едно леко забавяне на форсирането и след пускане на газта двигателя претрепва и слиза под нормалните си обороти на празен ход след което си ги уравновесява на 800 900. Освен това като достигне оптимална температура понякога даржи обороти около 1100 което много ме дразни.
Карал съм я в сервиз на Фолксфаген но ми казаха че било нормално за този двигател PB мотор 1,8 ГТИ V8 система дигифант. За да разбера от какво може да е си направих проба и смених CPU-to и вакуум регулатора естествено с втора употреба - нямаше никаква разлика. Моля ако някои може да ми помогне штото този проблем го имам от година и половина. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 23 ное 2004 14:02


Прочети това. Не се притеснявай, че пише за Голф 3, защото 2Е двигателя е същия като РВ, но 2.0 л.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1436 Почести си хубаво моторчето за празен ход и може да има положителна промяна.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 23 ное 2004 14:16


Изображение

Това е твоя (моя) двигател

Изображение

Виждаш ли главата на болтчето, което е точно до дясната червена стрелка на снимката. Това е регулатора на оборотите на празен ход. След като почистиш хубаво ISV (стъпковото моторче), нека колата загрее до работна температура и започни да си играеш с болта. Щом оборотите са ти високи, значи трябва да го затегнеш.


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Вто 23 ное 2004 15:59


Брабусе, кажи моля те как го почистваш ISV-то ... мерси


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 23 ное 2004 16:06


FLY написа:Брабусе, кажи моля те как го почистваш ISV-то ... мерси
Аааааа ама вие не четете бе хора!!!!!!!!! :arrow: В първия ми отговор съм дал линк към обеснението на NONE, което е идеално написано.

ТУКА ОТНОВО ГО ДАВАМ :evil:


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с оборотите на празен ход

Мнениеот valdo » Сря 24 ное 2004 1:58


Maverik написа:Здравейте, имам следния проблем на моя Голф - когато форсирам колата в началото има едно леко забавяне на форсирането и след пускане на газта двигателя претрепва и слиза под нормалните си обороти на празен ход след което си ги уравновесява на 800 900. Освен това като достигне оптимална температура понякога даржи обороти около 1100 което много ме дразни.


Ето ти този линк с подобен проблем и при мен - Golf 2 GT (без I), 8v, карбуратор Pierburg 2E2:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1866
Няма кой-знае какво, но може да ти е от полза.


Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот Maverik » Сря 24 ное 2004 8:05


Влагодаря на всички за помоща сега да кажа какво се получи:
Разглобих и почистих механичната част на вакуум-регулатора и колата заби оборотите тоест единия проблем го отстраних, но сега като подам малко по рязко газ колата не се форсира, а има някакво мислене после се форсира като луда но от ниски обороти не може да се изреже, ако увелича оборотите на празен ход до около 1000 се форсира много добре, но 1000 оборота са високи и разхода се увеличава. Pls Help me.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Сря 24 ное 2004 13:07


Ами след като си го почистил, колата трябва да се покара малко и след това нещата влизат в релси. Виж дали си поставил добре гуменото уплътнение и дали не си разбутал също някой друг вакуум.


Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот Maverik » Чет 25 ное 2004 13:11


Значи може и да има някакво друго вакуумче дет ми се губи, но да ви кажа какво открих предполагам за повечето ще е от полза. Демонтирах целия вакуум регулатор и в него има 2 пружинки които естествено с течение на времето губят своята еластичност, но какво е измислил германеца? От двете страни на регулатора има винтове с ключ шестограм и от там може да се натягат и двете пружини при това положение няма вариант оборотите да не се заковат точно.


Потребителски аватар
DJU
Мнения: 375
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 13:43
Автомобил: GOLF MKIII
Двигател: PB 1992
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с оборотите на празен ход

Мнениеот DJU » Съб 21 сеп 2013 20:10


ще използвам темата на колегата за да не пускам нова тема,понеже не можах да намеря тема за моя проблем,та от известно време колата ми почна да вдига обороти на празен ход сутрин когато я запаля и след това до като освободя от скорост вдига оборотите до 1100-1200 подавам леко газ и падат до нормалното до като карам нямам проблеми освободяли от скорост вдига ги пак,смених стъпково моторче ,темп датчик,прегледах всички вакуми, и продължава с проблема мотора е 1.8 PB помагайте :beer прави го и на студен мотор и на загрял



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Sky_is_the_Limit и 57 госта