Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Econ= изключен компресор.Ако щеш и на -1230194812 градуса го направи компресора не ще се включи.Econ+изключена рециркулация = входящ въздух отвън.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
А как се прави ако си климатик – трябва ли вентилатора да е включен. И клапата за въртене на въздуха трябвали да е натисната или не?
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Кой режим не гълта гориво а е само печка без климатик ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Tihomir95 написа:Кой режим не гълта гориво а е само печка без климатик ?
Това показва,че от всичко казано до тук,нищо не си разбрал

Когато работи на Econ, тогава компресора не работи и си все едно с обикновено парно.
Econ уточнва дали е пуснат компресора или не и тогава климатроника си регулира градусите без да ползва вътрешната циркулация и без да може да охлажда,ако му се налага (примерно ако си задал -400 градуса,пак няма да тръгне компресора). Точно заради това Econ остава да си свети,дори да пуснеш вътрешата циркулация. Изгасва само ако го пуснеш на предния прозорец,защото тогава компресора задтлжително тръгва.
Auto изгасва,когто му попречиш на автоматичния режим - пуснеш му циркулацията примерно.Причината е,че при режим Аuto то самичко си преценява дали си затваря циркулацията или не.Обикновено я затваря при много горещо време,за да доохлажда въздуха вътре,а не постоянно да буха горещ от отвън.
Понеже ще възникне въпрос защо му е въобще да пуска компресора при ниски температури (примерно +15 градуса) - ами защото ако навън вали,въздуха е адски влажен и тази влага кондензира по питата на изпарителя (вътрешния радиатор),която е на около 0 / 3 градуса и така през вентилацита влиза сух въздух, който много по-бързо дърпа влагата от стъклата на колата (който го е пробвал,знае за какво говоря).Точно с тази идея, пуснете ли го да вее на стъклото, стартира компресора автоматично.

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
А защо тогава на ECON ми падат оборотите а на AUTO не ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
В режим Ауто, компресора работи и двигателя е в режим на така наречения "принудителен празен ход" .Това означава,че подава повече гориво-въздушна смес към двигателя,за да може той да поддържа същите обороти,когато компресора го товари. Дросела е в друго положение,когато компресора е пуснат (отваря се няколко градуса). Примерно ако стандартния п.х. е около 850 оборота и седят горе-долу точно,при работещ климатик ако всичко е наред,спокойно може да станат и 900.


- kily
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:21
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL
- Местоположение: София
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Значи да обобщим : 1.ECON + включена циркулация=обикновено парно; 2. ECON + изключена циркулация = влизащ въздух отвън (без значение на колко градуса е настроен климатроника ). Чел съм много изказвания на тази тема,за климатроника и всеки я интерпретира по свой собствен начин .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта