проблем с климатроника (от F на C темп. )
проблем с климатроника (от F на C темп. )
климатроника ми взе да показва на дисплея не по целзии темп. а по фаренхаит.Някои имали представа как да го обърна на целзии.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
На първо време опитай това:
При включен климатроник натискаш с единия пръст и задържаш Econ. Преди да си го пуснал, с някой друг пръст натискаш Auto.
Толкоз.
Ако обаче и дименсията на бордкомпютъра ти се е сменила, тогава процедурата е друга.
При включен климатроник натискаш с единия пръст и задържаш Econ. Преди да си го пуснал, с някой друг пръст натискаш Auto.
Толкоз.
Ако обаче и дименсията на бордкомпютъра ти се е сменила, тогава процедурата е друга.
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
някои има ли представа тези грешки на климатроника кажо то4но означават :
214 00
21А 00
4FА 00
4b6 00
ще сам мноооо благодарен ако някои ми каже и тожа с конт и ауто стана благодаря отножо на колегата дето ми писа за това

214 00
21А 00
4FА 00
4b6 00
ще сам мноооо благодарен ако някои ми каже и тожа с конт и ауто стана благодаря отножо на колегата дето ми писа за това








- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
На панела на климатроника има едно малко копче което не е осветено мъничко кръгличко като ресет бутон натисни го и ще се обърне на целзий 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
bandido написа:214 00
21А 00
4FА 00
4b6 00
214 -> захранващо напрежение.
21А -> (reference voltage) - виждал съм го и на други климтроници като грешка - нямам идея от какво се получава.
4FA -> Мотор за клапата за рециркулация - масово им се късат кабелите ако колата е удряна от дясно по-сериозно в областта на колонката.Също така може да е блокирал или просто да е изгорял (доста проблеми създават).Не е лошо за лятото да си го оправиш понеже иначе климатроника не е ефективен на 100% и трябва да работи доста по-дълго време за да постигне зададената температура (понеже тегли тоъл въздух от отвън вместо да доохлажда вече поохладения отвътре).Да те зарадвам - за да се свали това моторче се сваля таблото на колата и се празни фреона - иначе няма шанс да се измъкне.Пробвал съм на Пасат В5,Голф 4,Поло някакво...не става.
4b6 -> (standing time signal) - това също съм го виждал на множество по-новички климатроници и доста беше дискутирано от какво се получава - така и не стана ясно в крайна сметка.
Според скромното ми мнение 3-те грешки за напреженията имат нещо общо помежду си и то се корени в кофти ел.връзка или спукана спойка,но не съм имал много време за да изследвам подробно някой климатроник и да видя какво точно значат тези грешки,в какви режими ги записва и т.н.
Успех!
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
znainainai написа:На панела на климатроника има едно малко копче което не е осветено мъничко кръгличко като ресет бутон натисни го и ще се обърне на целзий

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
При Четворката такова ресет копче няма. То и аз в началото се почудих колегата bandido с какъв Голф е, но му прочетох менията в профила и разбрах, че е с AGN 1,8.
Та при Голф 4 смяната на дименсията на дисплея на климатроника става с Econ и Auto.
Та при Голф 4 смяната на дименсията на дисплея на климатроника става с Econ и Auto.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
Да изтупам темата от прахта и да кандидатствам за археолог
Та на въпроса: днес мои близки капарираха един Голф 4 1.9тди AJM,115кс,2000г и Климатроника изкара една грешка- 4b6-Standing Time Signal ,та питането е има ли нова яснота откъде идва?
Другото странно е,че на канали 4 и 5 от сервизния режим пак на климатроника изписва нереални +200 и повече гр.С,а пък не дава грешка за датчик външна Т ?? Но пък на таблото си показва коректната Т
п.п.Хванах,че и алтернатора не зарежда-ще са прави-четки,реле и каквото излезе.Странно,дали има връзка с първата грешка? Осв
Като оправят алтернатора ще пиша дали остава грешката!


Та на въпроса: днес мои близки капарираха един Голф 4 1.9тди AJM,115кс,2000г и Климатроника изкара една грешка- 4b6-Standing Time Signal ,та питането е има ли нова яснота откъде идва?
Другото странно е,че на канали 4 и 5 от сервизния режим пак на климатроника изписва нереални +200 и повече гр.С,а пък не дава грешка за датчик външна Т ?? Но пък на таблото си показва коректната Т
п.п.Хванах,че и алтернатора не зарежда-ще са прави-четки,реле и каквото излезе.Странно,дали има връзка с първата грешка? Осв
Като оправят алтернатора ще пиша дали остава грешката!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
Грешката се получава обикновено или от клемореда или от кабела,който дава този сигнал на климатроника.Идеята е,че ой така разбира дали си запалил или не - това му е този сигнал.Ако клемореда прекъсне за момент,докато въртиш на стартер (коеот може дори да не усетиш),записва грешката. Същото важи и ако е прекъснал кабела. Никакъв проблем не е,не оказва влияние на работата му. По повод градусите - прочети го с ВАГ-ком и виж каква темп. отчтитат всичките темп. датчици, защото показанието на дисплея се формира средноаритметично. Единия датчик си е Outer temp. sensor , другия е fresh air temp. sensor (или нещо такова беше).Ако е външния,добре,сменя се лесно,ако е другия,кофти,защото е забучен на тялото с климатика и се разглобява таблото,за да се стигне до него.


-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )
Обещах да пиша, като има яснота.
1.Грешка 4b6 след като оправиха алтернатора не се появава отново.Най-вероятно при пад на напрежението при изтощаване на аку-то или при честото откачане за зареждането му от автоджамбазина е набило тази грешка.
2.На 4 и 5 канал Т е в градуси С ,но със точка и до десета от градуса.Не бях видял мъничката точка и се подведох.Явно е по-нова версия на управлението на климатроника и показва и десети от градуса.
И едно питене-може ли управлението на климатроника на Голф 4 да се премести лесно най-горе,на мястото на нишата? Ще бъде в пъти по-удобно.


1.Грешка 4b6 след като оправиха алтернатора не се появава отново.Най-вероятно при пад на напрежението при изтощаване на аку-то или при честото откачане за зареждането му от автоджамбазина е набило тази грешка.
2.На 4 и 5 канал Т е в градуси С ,но със точка и до десета от градуса.Не бях видял мъничката точка и се подведох.Явно е по-нова версия на управлението на климатроника и показва и десети от градуса.
И едно питене-може ли управлението на климатроника на Голф 4 да се премести лесно най-горе,на мястото на нишата? Ще бъде в пъти по-удобно.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта