моля, някой от вас ако знае каква е причината, и как да я отстраня да сподели
проблем с оборотите на 1.6i 101кс
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с оборотите на 1.6i 101кс
приятели, от няколко дена оборотите ми правят номера.като изключа от скорост, стрелката на оборотомера,пада до 200-300об/мин и после се вдига до 900, и понякога лампите за маслото и зареждането-присвяткат-т.е е пред загасване.а често и гасне.така е и при топла и при студена.имам и газ(за съжаление
) и е същото.преди време ходих на компютърна диагностика, понеже на бензин не можеше да поеме добре и не вървеше.майсторите включиха техниката и изтриха 2-3 грешки, като казаха че причината не е в тях и че не са фатални.а единственото което разглобиха беше някаква платка на въздушната тръба, след въздушния филтър, и я почистиха.и казаха че това е причината.и за цялото това "усилие" ми взеха близо 40лв.
моля, някой от вас ако знае каква е причината, и как да я отстраня да сподели
моля, някой от вас ако знае каква е причината, и как да я отстраня да сподели
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
тая така наречена "платка" струва към 1300лв
аз лично не бих дал на никой газаджия да я пипа. Това ти е дебитомера. Ако той се е преебал...
Последна промяна от evgenyh на Сря 01 мар 2006 19:46, променено общо 1 път.
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Преди да продължиш да плащаш и ако, имаш желание разбира се,опитай следното:
-свали пластмасовата тръба между въздушния филтър и дроселната клапа
-сега имаш достъп до самата дроселна клапа
-почистваш старателно с разредител до метал цялата мръсотия около леглото и самата клапа от двете и страни.
-възтанови въздухопровода
-разкачаш акумолатора за 10 мин.
-палиш и загряваш двигателя до включване на перката на радиатора.Така дроселната клапа ще се самоадаптира
Моят голф е със същия двигател. Това май че е сервизна процедура.
Успех
-свали пластмасовата тръба между въздушния филтър и дроселната клапа
-сега имаш достъп до самата дроселна клапа
-почистваш старателно с разредител до метал цялата мръсотия около леглото и самата клапа от двете и страни.
-възтанови въздухопровода
-разкачаш акумолатора за 10 мин.
-палиш и загряваш двигателя до включване на перката на радиатора.Така дроселната клапа ще се самоадаптира
Моят голф е със същия двигател. Това май че е сервизна процедура.
Успех
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
вчера отворих въздушния филтър, понеже се сетих че съм изминал 10хил км , и е време да сменявам масло и филтри.като покарах малко с отворен капак на въздушния филтър, не ми направи проблем.после хванах и направих 5-6 срязвания с нож по филтъра, за да улесня влизането на повече въздух, докато сменя филтъра.мисля че това се оказа причината за моите опасения.днеска ще я покарам и ще си проличи как е 
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Кога ти е рождения ден да ти дам 10 лв за нов въздушен филтър?
Дал си 40 лв да експериментират с дебитомера ти
а не си сменил въздушен филтър?
Тези газаджий са за линчуване - май много "майстори" обичат да си играят с дебитомера. Като отида с ГТИ-то на диагностика и на него все налитат да му го "погледнели"
Дал си 40 лв да експериментират с дебитомера ти
а не си сменил въздушен филтър?
Тези газаджий са за линчуване - май много "майстори" обичат да си играят с дебитомера. Като отида с ГТИ-то на диагностика и на него все налитат да му го "погледнели"

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Sunny написа:Кога ти е рождения ден да ти дам 10 лв за нов въздушен филтър?
Дал си 40 лв да експериментират с дебитомера тиа не си сменил въздушен филтър?
![]()
Тези газаджий са за линчуване - май много "майстори" обичат да си играят с дебитомера. Като отида с ГТИ-то на диагностика и на него все налитат да му го "погледнели"
приятелю, на 6 юни имам рожден ден,ще ти звънна като наближи за да можеш да ми дадеш 10 лв.
а аз ще ти дам 20 за очила
написах че дебитомера ми го сваляха когато бях на сервиз, понеже не вървеше добре на БЕНЗИН преди 1 месец, и като го почистиха се оправи.не са били газаджии, а сервиз на БОШ.вкючиха към компютъра лаптоп, за да разберат, от къде е проблема.току-що се връщам от магазина с нов филтър за 16 лв(ще ти дам бележката да я осребриш)
аз ако знаех че е от филтъра мислиш ли че щях да пиша цяла тема?
това го установих снощи, монеже ти не написа къде е причината по-рано, и трябваше аз да да си блъскам главата сам.
благодаря все пак,ийде и със здраве
може

- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги и при мене беше така само че на г2 1.8 ,но всичко това се появи при мен в момента когато сложих газ.Много майстори я правиха но....,докато един ден не чух рекламата на "GAZ DOCTORS" това е един от най-добрите газ сервизи в София намирасе на обелски път/караш по Ломско шосе посока Била,подминаваш я и малко по надолу при безиностанцията на Лукойл завиваш в ляво,намирасе 5 метра по надолу от дясната страна/.При мен проблема беше в това че цялата газова инсталацич не ми беше сложена като хората и това момче Ники се казва/0884747880/оправи всичко и колата заспа и ми взе само 35лв.Много съм доволен от неговата работа.Ако искаш обади му се и се консултирай с него!!!
Ако проблема не е при теб не същия извинявам се
.
Надявам се да съм ти бил полезен!!!
Ако проблема не е при теб не същия извинявам се
Надявам се да съм ти бил полезен!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 102 госта

