Здравейте!
Наскоро свалях таблото за да сменя радиатора на парното, обаче при сглабянето или нещо съм пропуснал да свържа или има нещо което се настройва. Проблема е, че фаровете светят много ниско - буквално на 1м пред колата. За блока с копчето за тях съм свързал всички кабели и проверих бушоните. Някакви идеи?
Венто 1.8 Проблем с фаровете след ремонт на парно
Венто 1.8 Проблем с фаровете след ремонт на парно
Последна промяна от IvanMan на Сря 06 ное 2013 5:56, променено общо 1 път.
Причина: Коригирах заглавието!
Причина: Коригирах заглавието!
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с фаровете след ремонт на парно
И аз имам два въпроса:
Защо просто не написа за каква кола става въпрос, а всеки, който иска да ти отговори трябва да ти се порови в профила и темите, които си пускал, че да разбере (евентуално ), че става въпрос за Венто?
"врътката" за регулиране височината пипал ли си я?


Re: Проблем с фаровете след ремонт на парно
Ами, тъй като раздела е за технически проблеми при Голф - реших, че може би е ясно за каква кола става на въпрос, но ако има проблеми - да става въпрос за едно старо Венто, 1.8 с вече зимни гуми и газово.
Относно врътката - тя не оказва никакво влияние върху реглажа на фаровете, но е свързана. Целия блок с тази врътка, врътката за силата на подсветката и врътката за фаровете е свързан с две букси. Няма място за повече, така че, си мисля че съм свързал всичко към тях.
Относно врътката - тя не оказва никакво влияние върху реглажа на фаровете, но е свързана. Целия блок с тази врътка, врътката за силата на подсветката и врътката за фаровете е свързан с две букси. Няма място за повече, така че, си мисля че съм свързал всичко към тях.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с фаровете след ремонт на парно
xu6thuk написа:
Относно врътката - тя не оказва никакво влияние върху реглажа на фаровете, но е свързана.
Значи фаровете и преди са си светели така,няма връзка с ремонта на парното.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Венто 1.8 Проблем с фаровете след ремонт на парно
Ако проводника на средния пин от потенциометъра е прещипан към маса,ще се получи този ефект!Провери(при вкл.фарове на къси) дали при въртене на потенциометъра ,се променя напрежението между средния пин и маса!
Re: Венто 1.8 Проблем с фаровете след ремонт на парно
Преди ремонта, врътката оказваше влияние. Сега не. Относно проверката - предполагам става въпрос за буксата която е с 3 кабела - кафява едноредова. Ще пиша какво се е случило. Мислех си, понеже при ремонта откачих акумулатора, че след дълго време без напрежение е нужно да се направи някаква калибрация, но явно няма такава, защото преди дори и в най-долно положение на потенциометъра фаровете светеха доста по-напред от сега.
Re: Венто 1.8 Проблем с фаровете след ремонт на парно
Проверих. Няма напрежение между посочените пинове. Изникна около волт между 3-тия и втория, но не се влияе от потенциометъра. Какъв може да е проблема?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта