![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)
Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
- silver14m
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
Здравейте.Започнаха студовете и почнах да пускам парно,обаче не може да духа изобщо топло.Като позагрее започва да духа едно хладко(по-скоро пак си е с студено,и ми направи впечетление че стрелката на температурата неможе да се изправи право нагоре,ами е малко под това. ![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)
![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
Обслужване на охладителната система или обслужване на отоплителната система!И за двете има писано много! Използвай търсачката! ![deal :deal](./images/smilies/deal.gif)
![deal :deal](./images/smilies/deal.gif)
- silver14m
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
Сега като прочетох няколко теми видях че имало някакъв дунапрен при клапите на парното.При мен такъв дунапрен до скоро излизаше от парното,така че може би е от това. ![confused :confused](./images/smilies/confused.gif)
![confused :confused](./images/smilies/confused.gif)
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
silver14m написа:Сега като прочетох няколко теми видях че имало някакъв дунапрен при клапите на парното.При мен такъв дунапрен до скоро излизаше от парното,така че може би е от това.
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
колега, на 2-ката незнам, но на 3-ката, защото с миналата седмица го правих, и наистина от дунапрена нямаше и следа. На клапите които са за топло и студено (въздуха да минава през радиаторчето за отопление или не), както и на другите клапи, на къде да се насочи струята. Аз реших проблема, с подложка за ламиниран паркет, от 2 -те страни на клапите с хелметекс, и за сега добре се държи, но да видим колко ще изкара. И разглобяването на таблото е неизбежно, ако там ти е проблема
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
На 2ката не се сваля таблото не пишете глупости сваля се само барчето и отдолу кората под жабката и тази за бушоните!
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
+1 И мен така преди 2 години ме подлъгаха да свалям таблото и после като разбрах колко работа можеше да си спестя умрях от яд.
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
То май и на Г3 без клима можеше да се стигне до клапата без пълно разглабяне на таблото
четох го някъде из форума , имаше колега справил се така ..
![rolleyes :rolleyes](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
Ако трябва да облепяш клапите, виж тази тема за сваляне на радиаторчето ( http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=29384&hilit=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+2 ), след като го смъкнеш - сваляш шипките от корпуса и можеш да махнеш клапите, почистваш, облепяш и пак по местата. Сглобяването става по обратният път. Аз преди 2 месеца минах през същата процедура и сега си е лято в колата. Ако имаш духалки по средата ще трябва да ги махнеш и отвиеш още 2 болтчета. Зареди се с търпение и време, не всичко става бързо както си мислиш, но резултатът си заслужава.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
И аз имах същия проблем наскоро
Таблото не се сваля, ако нещо не ти е ясно по процедурата с разглобяването, първо питай! С това положение на стрелката ти, парното ти трябва и ще духа горещо ако поправиш клапите
Аз лично изкарах радяторчето и го напълних няколко пъти с вода като хубаво разклащах преди да напълня чиста вода. Излязоха интересни работи
Използвах термо лепило на Moment и някакъв по здрав картон, мисля че беше от кутия за обувки. Ето как се получи при мен, използвах едно парче за клапата, която отговаря за студен/топъл въздух
-Клапата студен/топъл въздух (1ва снимка гледа към моторчето, 2ра от към радяторчето):
http://img12.imageshack.us/img12/3057/rea0.jpg
http://img837.imageshack.us/img837/7869/2cj8.jpg
И едно парче за клапата която разпределя въздушната струя
-Тая клапа гледа към скоростния лост:
http://img19.imageshack.us/img19/8572/jqcg.jpg
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)
Аз лично изкарах радяторчето и го напълних няколко пъти с вода като хубаво разклащах преди да напълня чиста вода. Излязоха интересни работи
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Използвах термо лепило на Moment и някакъв по здрав картон, мисля че беше от кутия за обувки. Ето как се получи при мен, използвах едно парче за клапата, която отговаря за студен/топъл въздух
![arrow :arrow](./images/smilies/icon_arrow.gif)
-Клапата студен/топъл въздух (1ва снимка гледа към моторчето, 2ра от към радяторчето):
http://img12.imageshack.us/img12/3057/rea0.jpg
http://img837.imageshack.us/img837/7869/2cj8.jpg
И едно парче за клапата която разпределя въздушната струя
![arrow :arrow](./images/smilies/icon_arrow.gif)
-Тая клапа гледа към скоростния лост:
http://img19.imageshack.us/img19/8572/jqcg.jpg
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
Най-лесно е да се увият с тиксо, най-надеждно да се занитят ламаринки или направо да се направят други клапи от ламарина без дупки. Моите са увити с американско тиксо от някой от предишните собственици, колата е от 3г при мен и не са мръднали.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
ktamen написа:Моите са увити с американско тиксо от някой от предишните собственици
Така направих и аз с моите, другият вариант е с една газова бутилка и пита, хем бързо топли, хем по-евтино (това в кръга на майтапа).
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
Лично аз не съм разглобявал самата "кутия" с клапите. Свалих само тази част, която отива към моторчето(откопчават се едни пластинки) и изрязах парчета картон с точния размер, които проврях през отворите. Резултата е повече от задоволителен, не съм имал проблеми до сега
(ако не се лъжа сега ще кара 3та зима) Ако все пак решиш да облепваш клапите както те съветват колегите внимавай при отварянето на "кутията" с клапите
Общо взето ти трябва търпение![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Общо взето ти трябва търпение
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
абе все си мисля че може и да не е това проблем с облепване на клапите , защото ако го няма стария дунапрен тя циркулацията си минава през радиаторчето и няма как да не духа топло , а щом недуха топло навежда ме на други мисли :
1. лоша циркулация на антифриза в системата заради изядени витла на водната помпа
2. лоша циркулация на антифриза в системата заради запушен отоплителен радиатор този който е вътре в кюмбето (така се запушва с кал и ръжда че нищо не преминава през него случвало ми се е)
3. лоша циркулация на антифриза в системата заради лош термостат , който отваря например при по ниска температура от предписаната или е блокирал отворен и върти през големия кръг и тогава особено сега през зимата изобщо не може да згрее
4. заради изяден дунапрен от клапите на кюмбето (за облепване са) аз ги облепвам с алуминиево тиксо от двете страни и отгоре има самозалепващо черно като дунапрен шуплесто но се води водоустойчиво с него изолират тръбите има го на ролки и различни дебелини аз слагам 3- 5 мм дебелина
Моя съвет е отдели си време и прегледай всички тези точки накуп , за да не правиш после двойна и тройна работа
1. лоша циркулация на антифриза в системата заради изядени витла на водната помпа
2. лоша циркулация на антифриза в системата заради запушен отоплителен радиатор този който е вътре в кюмбето (така се запушва с кал и ръжда че нищо не преминава през него случвало ми се е)
3. лоша циркулация на антифриза в системата заради лош термостат , който отваря например при по ниска температура от предписаната или е блокирал отворен и върти през големия кръг и тогава особено сега през зимата изобщо не може да згрее
4. заради изяден дунапрен от клапите на кюмбето (за облепване са) аз ги облепвам с алуминиево тиксо от двете страни и отгоре има самозалепващо черно като дунапрен шуплесто но се води водоустойчиво с него изолират тръбите има го на ролки и различни дебелини аз слагам 3- 5 мм дебелина
Моя съвет е отдели си време и прегледай всички тези точки накуп , за да не правиш после двойна и тройна работа
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)
А мен ме навежда на мисълта, че ти никога не си разглобявал парното и затова нямаш представа какъв е проблем
Клапите направляват въздуха и в зависимост от положението им духа топло или студено. Като изчезне дунапрена въздуха си минава през клапите и духа едновременно и топло и студено с голямо преобладаване на студеното.
![exclaim :exclaim](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Клапите направляват въздуха и в зависимост от положението им духа топло или студено. Като изчезне дунапрена въздуха си минава през клапите и духа едновременно и топло и студено с голямо преобладаване на студеното.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта