Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
silver14m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот silver14m » Пет 29 ное 2013 20:40


Здравейте.Започнаха студовете и почнах да пускам парно,обаче не може да духа изобщо топло.Като позагрее започва да духа едно хладко(по-скоро пак си е с студено,и ми направи впечетление че стрелката на температурата неможе да се изправи право нагоре,ами е малко под това. :smile




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот rudoni » Пет 29 ное 2013 20:53


Обслужване на охладителната система или обслужване на отоплителната система!И за двете има писано много! Използвай търсачката! :deal


Потребителски аватар
silver14m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот silver14m » Пет 29 ное 2013 21:54


Сега като прочетох няколко теми видях че имало някакъв дунапрен при клапите на парното.При мен такъв дунапрен до скоро излизаше от парното,така че може би е от това. :confused


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6173
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот ktamen » Пет 29 ное 2013 22:01


silver14m написа:Сега като прочетох няколко теми видях че имало някакъв дунапрен при клапите на парното.При мен такъв дунапрен до скоро излизаше от парното,така че може би е от това. :confused
:th_up


lalov
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот lalov » Пет 29 ное 2013 22:02


колега, на 2-ката незнам, но на 3-ката, защото с миналата седмица го правих, и наистина от дунапрена нямаше и следа. На клапите които са за топло и студено (въздуха да минава през радиаторчето за отопление или не), както и на другите клапи, на къде да се насочи струята. Аз реших проблема, с подложка за ламиниран паркет, от 2 -те страни на клапите с хелметекс, и за сега добре се държи, но да видим колко ще изкара. И разглобяването на таблото е неизбежно, ако там ти е проблема


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот Dare_16V_9A » Пет 29 ное 2013 22:05


На 2ката не се сваля таблото не пишете глупости сваля се само барчето и отдолу кората под жабката и тази за бушоните!


Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот ninkotv » Пет 29 ное 2013 22:25


+1 И мен така преди 2 години ме подлъгаха да свалям таблото и после като разбрах колко работа можеше да си спестя умрях от яд.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8456
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот samo_pechka » Пет 29 ное 2013 22:45


То май и на Г3 без клима можеше да се стигне до клапата без пълно разглабяне на таблото :rolleyes четох го някъде из форума , имаше колега справил се така ..


Bennett
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
Автомобил: Golf Mk2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Търговище

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот Bennett » Пет 29 ное 2013 23:11


Ако трябва да облепяш клапите, виж тази тема за сваляне на радиаторчето ( http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=29384&hilit=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+2 ), след като го смъкнеш - сваляш шипките от корпуса и можеш да махнеш клапите, почистваш, облепяш и пак по местата. Сглобяването става по обратният път. Аз преди 2 месеца минах през същата процедура и сега си е лято в колата. Ако имаш духалки по средата ще трябва да ги махнеш и отвиеш още 2 болтчета. Зареди се с търпение и време, не всичко става бързо както си мислиш, но резултатът си заслужава.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот kazakstaneca » Пет 29 ное 2013 23:38


И аз имах същия проблем наскоро :th_up Таблото не се сваля, ако нещо не ти е ясно по процедурата с разглобяването, първо питай! С това положение на стрелката ти, парното ти трябва и ще духа горещо ако поправиш клапите :wink
Аз лично изкарах радяторчето и го напълних няколко пъти с вода като хубаво разклащах преди да напълня чиста вода. Излязоха интересни работи :mhihi
Използвах термо лепило на Moment и някакъв по здрав картон, мисля че беше от кутия за обувки. Ето как се получи при мен, използвах едно парче за клапата, която отговаря за студен/топъл въздух :arrow
-Клапата студен/топъл въздух (1ва снимка гледа към моторчето, 2ра от към радяторчето):
http://img12.imageshack.us/img12/3057/rea0.jpg
http://img837.imageshack.us/img837/7869/2cj8.jpg
И едно парче за клапата която разпределя въздушната струя :arrow
-Тая клапа гледа към скоростния лост:
http://img19.imageshack.us/img19/8572/jqcg.jpg


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6173
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот ktamen » Пет 29 ное 2013 23:42


Най-лесно е да се увият с тиксо, най-надеждно да се занитят ламаринки или направо да се направят други клапи от ламарина без дупки. Моите са увити с американско тиксо от някой от предишните собственици, колата е от 3г при мен и не са мръднали.


Bennett
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
Автомобил: Golf Mk2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Търговище

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот Bennett » Пет 29 ное 2013 23:50


ktamen написа:Моите са увити с американско тиксо от някой от предишните собственици


Така направих и аз с моите, другият вариант е с една газова бутилка и пита, хем бързо топли, хем по-евтино (това в кръга на майтапа).


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот kazakstaneca » Пет 29 ное 2013 23:59


Лично аз не съм разглобявал самата "кутия" с клапите. Свалих само тази част, която отива към моторчето(откопчават се едни пластинки) и изрязах парчета картон с точния размер, които проврях през отворите. Резултата е повече от задоволителен, не съм имал проблеми до сега :wink (ако не се лъжа сега ще кара 3та зима) Ако все пак решиш да облепваш клапите както те съветват колегите внимавай при отварянето на "кутията" с клапите :biggrin
Общо взето ти трябва търпение :biggrin


i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот i3v3a3n » Съб 30 ное 2013 14:41


абе все си мисля че може и да не е това проблем с облепване на клапите , защото ако го няма стария дунапрен тя циркулацията си минава през радиаторчето и няма как да не духа топло , а щом недуха топло навежда ме на други мисли :
1. лоша циркулация на антифриза в системата заради изядени витла на водната помпа
2. лоша циркулация на антифриза в системата заради запушен отоплителен радиатор този който е вътре в кюмбето (така се запушва с кал и ръжда че нищо не преминава през него случвало ми се е)
3. лоша циркулация на антифриза в системата заради лош термостат , който отваря например при по ниска температура от предписаната или е блокирал отворен и върти през големия кръг и тогава особено сега през зимата изобщо не може да згрее
4. заради изяден дунапрен от клапите на кюмбето (за облепване са) аз ги облепвам с алуминиево тиксо от двете страни и отгоре има самозалепващо черно като дунапрен шуплесто но се води водоустойчиво с него изолират тръбите има го на ролки и различни дебелини аз слагам 3- 5 мм дебелина
Моя съвет е отдели си време и прегледай всички тези точки накуп , за да не правиш после двойна и тройна работа


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6173
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2-проблем с парното(термостат или ....)

Мнениеот ktamen » Съб 30 ное 2013 14:47


А мен ме навежда на мисълта, че ти никога не си разглобявал парното и затова нямаш представа какъв е проблем :exclaim
Клапите направляват въздуха и в зависимост от положението им духа топло или студено. Като изчезне дунапрена въздуха си минава през клапите и духа едновременно и топло и студено с голямо преобладаване на студеното.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта