Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lshdfo
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот lshdfo » Съб 21 дек 2013 10:59


Здравейте отново :)

Вчера си взех колата от ремонт - смяна на гарнитура-глава+още 2-3,водна помпа,ролка,масло и антифриз,но се появи проблем със оборотите :( също така и парно няма,а маркучите които отиват към радиатора са доста топли.Направил съм две клипчета за да ви покажа какво се случва.

Студена:Космически обороти (излитам :D)
http://www.youtube.com/embed/qNWpY1__9t8

Топла:Оборотите падат доста бавно до около 500
http://www.youtube.com/embed/8YbYRzKGiw4

Понякога губи мощност и гасне.




Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот Apokalipsisa » Нед 22 дек 2013 0:03


Същия проблем го имах и аз.На студен двигател се форсираше и не падаше под 2000 оборота.Проблемът се оказа - температурния датчик,който беше сдал багажа и показваше -300 градуса,трупаше грешки в компютъра и се получаваше проблема с оборотите.Нека и направят диагностика и да видят дали има някакви грешки.


Потребителски аватар
lshdfo
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот lshdfo » Нед 29 дек 2013 17:12


Apokalipsisa написа:Същия проблем го имах и аз.На студен двигател се форсираше и не падаше под 2000 оборота.Проблемът се оказа - температурния датчик,който беше сдал багажа и показваше -300 градуса,трупаше грешки в компютъра и се получаваше проблема с оборотите.Нека и направят диагностика и да видят дали има някакви грешки.


Сложих друг датчик(стария) и се по-оправиха оборотите... поне не са такива,а седят на едно място (1000)оборота при загрял двигател,но сутрин паля с форсиране иначе гасне.

Остана един друг проблем (датчика за маслото) пищи и мига като загрее колата... откачих клемите от двата датчика за налягане,но пак присвириха след минута - масло има и помпата била наред (така каза майстора който ми прави ремонта)Има ли вероятност да се е напълнила с грешки и от това да писка?

Весели празници :bbq


bizov
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот bizov » Вто 31 дек 2013 11:11


Не знам дали си на газ или на бензин но аз имах същия проблем когато колата е на газ. Тя по принцип не работеше на бензин но когато смених стъпков мотор и потенциометър всичко се оправи и даже проработи и на бензин


Потребителски аватар
lshdfo
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот lshdfo » Вто 31 дек 2013 17:30


bizov написа:Не знам дали си на газ или на бензин но аз имах същия проблем когато колата е на газ. Тя по принцип не работеше на бензин но когато смених стъпков мотор и потенциометър всичко се оправи и даже проработи и на бензин



Карам на бензин :) никога не е имала газ.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19332
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот stefan4o » Сря 01 яну 2014 9:14


Тоя проблем с мигането и пищенето заради маслото е доста силно разискван във форума.
Твоят майстор не знам как точно е установил, че всичко е наред. Проблемът имаше ли го и преди да сториш ремонта? Хубаво е да се премери с манометър какво се случва с налягането в РЕАЛНО ВРЕМЕ при загрял мотор и така да се изключи една причина - да останат останалите две - табло или датчик. Щом го прави само на топъл мотор, не е много хубаво, дано не се окажа прав :neutral
За оборотите - както казаха вече провери темп.датчик, има също писано как и кое му се мери, ползва се мултицет. Другото, което задължително трябва да сториш е да провериш центровката - прави се на око, имаш маркировки, които трябва да съвпаднат. Понякога стават грешки, къде от незнание, къде от невнимание и при такива ремонти центровката отива на кино и се случват странности с палене, обороти, вървеж, разход.


Потребителски аватар
lshdfo
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот lshdfo » Сря 01 яну 2014 16:13


stefan4o написа:Тоя проблем с мигането и пищенето заради маслото е доста силно разискван във форума.
Твоят майстор не знам как точно е установил, че всичко е наред. Проблемът имаше ли го и преди да сториш ремонта? Хубаво е да се премери с манометър какво се случва с налягането в РЕАЛНО ВРЕМЕ при загрял мотор и така да се изключи една причина - да останат останалите две - табло или датчик. Щом го прави само на топъл мотор, не е много хубаво, дано не се окажа прав :neutral
За оборотите - както казаха вече провери темп.датчик, има също писано как и кое му се мери, ползва се мултицет. Другото, което задължително трябва да сториш е да провериш центровката - прави се на око, имаш маркировки, които трябва да съвпаднат. Понякога стават грешки, къде от незнание, къде от невнимание и при такива ремонти центровката отива на кино и се случват странности с палене, обороти, вървеж, разход.


1.Да, проблема със датчика го имаше и преди ремонта... появи се след като си я взех от един друг "майстор" който ми рестартира или нещо от сорта имобилайзера.
2.Майстора от последния ремонт отваря картера за да го почисти,както и да види помпата и ми каза че са били "добре"
3.Пищенето на датчика го прави на загрял двигател след което слизам да проверя маслото и си седи малко под максимума,двигателя не трака-шуми както винаги е било от както я имам колата.
4.Откачих клемите на въпросните два датчика за масло и пак пропище... други датчици не би трябвало да има... поне аз незнам за такива.
5.За центровката на ремъка ли става въпрос?
6.Немога да намеря сервиз където да имат манометър за да го измерят.
7.Около три месеца ми свири и съм изминал повече от 1000км.
8.Ако може малко информация по какъв начин се мери с мултицет топлинния датчик ще съм ви благодарен :)
9.Колата наистина няма мощност,харчи много.

За Много Години :) Живи и здрави и безаварийна година :christmas


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19332
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот stefan4o » Сря 01 яну 2014 17:26


lshdfo написа:
1.Да, проблема със датчика го имаше и преди ремонта... появи се след като си я взех от един друг "майстор" който ми рестартира или нещо от сорта имобилайзера.
2.Майстора от последния ремонт отваря картера за да го почисти,както и да види помпата и ми каза че са били "добре"
3.Пищенето на датчика го прави на загрял двигател след което слизам да проверя маслото и си седи малко под максимума,двигателя не трака-шуми както винаги е било от както я имам колата.
4.Откачих клемите на въпросните два датчика за масло и пак пропище... други датчици не би трябвало да има... поне аз незнам за такива.
5.За центровката на ремъка ли става въпрос?
6.Немога да намеря сервиз където да имат манометър за да го измерят.
7.Около три месеца ми свири и съм изминал повече от 1000км.
8.Ако може малко информация по какъв начин се мери с мултицет топлинния датчик ще съм ви благодарен :)
9.Колата наистина няма мощност,харчи много.

За Много Години :) Живи и здрави и безаварийна година :christmas

1. Имобилайзерът няма общо с изброените от теб проблеми.
2. Някои неща е по-добре да се замерят вместо да се гледат.
3. Пищенето го прави, защо в таблото идва сигнал, че налягането в системата е близко до критичното. Наричат я система за ранно предупреждение. Обърни внимание на удебеленото - предупреждава за потенциален проблем в мазителната уредба на колата, който може да произлиза от няколко неща.
4. Ако си с моно трябва да имаш два датчика - и двата са на главата над запалителните свещи. Предполагам, че при откачането на клемите би трябвало да пищи, но не съм сигурен.
5. Да, за ангренажния ремък става реч. Има белези, които трябва да се спазят.
6. Ако в София не можеш да намериш сервиз с манометър, то не зная къде другаде би могъл. Посети някой от клубните майстори, няма да сбъркаш.
7. Не е много добре да се кара колата с това свирене, докато не се уточни откъде и защо свири. Дали реално има проблем с налягането или нещо по ел.частта на автомобила.
8. Ако не се лъжа при теб е един датчик за температурата с 4 пина. Мери се съпротивлението между 1 и 3 пин. При около 90 градуса на водата трябва да отчете около 200 ома.


Потребителски аватар
lshdfo
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 3 1.6 mi - Проблем с обороти и парно (Видео)

Мнениеот lshdfo » Сря 01 яну 2014 18:58


Точно така колата е моно и има два датчика :) откачих двете клеми на загасен двигател и я запалих отново,минах 1км. и пак засвири музиканта в таблото :)Ясно е че съм попаднал на пишман майстор... 2 пъти ми смени гарнитурата на главата,защото първия път имаше отново теч от гарнитурата,аванса ми прецака,оборотите също... направо ме съсипа.От София съм кв.Люлин ако ме насочите къде е най близкия клубен майстор ще съм ви благодарен :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта