Голф 3 1.9 тди тресе при по студено време
Голф 3 1.9 тди тресе при по студено време
Здравейте. Голфа ми е 1.9 тди 96 год 1z на скоро го купих и от както стана към 4-5 градуса надолу и при палене пали по трудно 3-4 завъртане на стартера и като запали тресе и мени обороти за 10 секунди и после се оправая. Гледах свещите рсботят.. .?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тди тресе при по студено време
Провери също и центровката.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тди тресе при по студено време
Премести си темата в дизеловия раздел,понеже тук ще и видят сметката
По повод проблема :
1. провери всякя свещ поотделно какво съпротивление има. Трябва да е около 3 ома по спомен. Ако има някоя с по-високо, твърде вероятно не грее както трябва.
2. провери дали до всяка свещ идва захранване при греене (до колкото помня Г3 не беше с обща шина на свещите).
3. свали 4-те свещи и провери дали всяка от тях реално грее при подаване на напрежение ( потапяш я в чашка с вода и и подаваш захранване от акумулатора за 10-тина секунди).При брат ми имаха нормално съпротивление и си хачрчеха ток, само дето на две от тях греещата част не се нагряваше въобще
4. провери какво време греят - греенето се определя от един темп. датчик за антифриза. Ако не греят достатъчно време, трябва да видиш показанието на датчика какво е.
5. ако всичко с греенето е ок, провери центровката и настройката на помпата, може и от нея да имаш такъв проблем.
6. ако и с помпата всичко е ок, потърси дали не дърпа въздух от някъде по горивопровода...имал съм случай с едно Рено така, при студено време дърпа въздух някъде по горивопровода и колата пали малко по-трудно и работи на 3 цилиндъра няколко секунди.При по-топло време нямаше този проблем.Оказа се една гадна цепка на един от маркучите по горивопровода.

По повод проблема :
1. провери всякя свещ поотделно какво съпротивление има. Трябва да е около 3 ома по спомен. Ако има някоя с по-високо, твърде вероятно не грее както трябва.
2. провери дали до всяка свещ идва захранване при греене (до колкото помня Г3 не беше с обща шина на свещите).
3. свали 4-те свещи и провери дали всяка от тях реално грее при подаване на напрежение ( потапяш я в чашка с вода и и подаваш захранване от акумулатора за 10-тина секунди).При брат ми имаха нормално съпротивление и си хачрчеха ток, само дето на две от тях греещата част не се нагряваше въобще

4. провери какво време греят - греенето се определя от един темп. датчик за антифриза. Ако не греят достатъчно време, трябва да видиш показанието на датчика какво е.
5. ако всичко с греенето е ок, провери центровката и настройката на помпата, може и от нея да имаш такъв проблем.
6. ако и с помпата всичко е ок, потърси дали не дърпа въздух от някъде по горивопровода...имал съм случай с едно Рено така, при студено време дърпа въздух някъде по горивопровода и колата пали малко по-трудно и работи на 3 цилиндъра няколко секунди.При по-топло време нямаше този проблем.Оказа се една гадна цепка на един от маркучите по горивопровода.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19717
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.9 тди тресе при по студено време
zfa159 написа:Премести си темата в дизеловия раздел,понеже тук ще и видят сметката![]()
Видяхме й сметката!



http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=98751