Проблема е следния .... Запалих си колата(голф 2 1,3), след 10 метра изгасна, сега ми свети лампата за зараждането постоянно независимо от положението на ключа,махнах клемата на акумулатора обаче сега няма заключване тая кола . И тъй като, отивам да си седя в нея,приемам всякаква помощ от ваша страна!!!
Оставям си телефона(0888 24 16 97),само цъкнете аз ще звънна !!! Колата и аз :) се намираме във Варна !!!
Голф 2 1.3,проблем с паленето
Голф 2 1.3,проблем с паленето
Последна промяна от GrigorL на Пон 03 мар 2014 18:48, променено общо 1 път.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Помощ СПЕШНО!!!
Мога да ти пратя храна и вода за 2-3 дни колега.. Иначе не разбрах, заключването ли е проблема, паленето ли, лампата ли?
Re: Помощ СПЕШНО!!!
.... то в колата има вино,ако искаш може да направим едно парти !!! Иначе по същество, проблема е че колата не иска да запали. Просто, запалих, тръгнах и след 20 метра колата изгасна... и нито на бензин нито на газ иска да запали, като върна ключа на 0,лампите ми светят все едно е на контакт..
Благодарности на колегата(съжелявам,но не запомних името ),че ме дръпна ,и на другия колега за телефонната помощ!
Чакам сега майстора да дойде, после ще пиша,как и дали сме решили проблема.
Благодарности на колегата(съжелявам,но не запомних името ),че ме дръпна ,и на другия колега за телефонната помощ!
Чакам сега майстора да дойде, после ще пиша,как и дали сме решили проблема.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Помощ СПЕШНО!!!
Провери на централния кабел от бобината има ли ток.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Помощ СПЕШНО!!!
Казвам едно КЛЕМОРЕД ти е проблема и съм на 100% сигурен
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Помощ СПЕШНО!!!
Колега, пиши като оправиш колата.
Аз ти звънях по телефона/дано не съм само аз/, но от София само толкова можех да направя.
ПП Не беше нужно да ми затваряш и набираш. Ако ти се обадят 50 човека със съвети може да ти излезе дебело накрая. Който иска да помогне все ще прежали 1 лев, нали точно в това е смисъла на помощта - да дадеш нещо
Успех!
Аз ти звънях по телефона/дано не съм само аз/, но от София само толкова можех да направя.
ПП Не беше нужно да ми затваряш и набираш. Ако ти се обадят 50 човека със съвети може да ти излезе дебело накрая. Който иска да помогне все ще прежали 1 лев, нали точно в това е смисъла на помощта - да дадеш нещо
Успех!
Re: Голф 2 1.3,проблем с паленето
Офф... от къде да започна?
Пробвахме с подаване на ток от друга кола(благодаря на колегата), дърпахме (пак благодарности на същият колега),но колата не иска. После минахме на етап "две глави мислят по-добре от една". Светваха ни някакви лампички(като по детските филми),ама нищо.
После дойде майстора.
Почнахме от бушоните,релетата,клемореда,извадихме бушониерата,после дистрибуторна капачка,комутатор и т.н. След това,преглед на всички кабелчета ,който според майстора можеше да са причината. И така стигнахме до бобината,той откачи една букса(не съм много в час),и дискотеката на таблото изчезна. После изкара една букса с два изхода от бобината ,даде с едно кабелче от + на акумулатора на единия изход,но не запали ,след това на другия и колата запали.
Забелязах, че няма оборотомер(бях сменил моя километраж с такъв с оборотомер преди 2 месеца),искарах буксата на километража и го накарах да върне всичко по старо му, и колата запали. Веднага си изкарах от багажника стария километраж закачих го и колата си пали докато и покажа ключа.
Това е съкратения вариант на решението на проблема като цяло отне 3/4 часа.
Ако,някой по-компетентен знае защо се е получило така да сподели
Благодаря,на колегите отзовали се по телефона,и на колегата който дойде(имам да черпя )
ПП: Съжелявам,че нямам снимков матерял,но още не съм си купил от тея МОЛаджииските телефони
Пробвахме с подаване на ток от друга кола(благодаря на колегата), дърпахме (пак благодарности на същият колега),но колата не иска. После минахме на етап "две глави мислят по-добре от една". Светваха ни някакви лампички(като по детските филми),ама нищо.
После дойде майстора.
Почнахме от бушоните,релетата,клемореда,извадихме бушониерата,после дистрибуторна капачка,комутатор и т.н. След това,преглед на всички кабелчета ,който според майстора можеше да са причината. И така стигнахме до бобината,той откачи една букса(не съм много в час),и дискотеката на таблото изчезна. После изкара една букса с два изхода от бобината ,даде с едно кабелче от + на акумулатора на единия изход,но не запали ,след това на другия и колата запали.
Забелязах, че няма оборотомер(бях сменил моя километраж с такъв с оборотомер преди 2 месеца),искарах буксата на километража и го накарах да върне всичко по старо му, и колата запали. Веднага си изкарах от багажника стария километраж закачих го и колата си пали докато и покажа ключа.
Това е съкратения вариант на решението на проблема като цяло отне 3/4 часа.
Ако,някой по-компетентен знае защо се е получило така да сподели
Благодаря,на колегите отзовали се по телефона,и на колегата който дойде(имам да черпя )
ПП: Съжелявам,че нямам снимков матерял,но още не съм си купил от тея МОЛаджииските телефони
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 2 1.3,проблем с паленето
А сега някой да ми обясни това филм на ужасите ли е Няма как да стане подобен филм освен ако:
Някой не е пипал колата ел. инсталацията,около ключа и за това да е станал фала.Няма такъв филм карам и хоп проблеми големи и да се оправят като се смени таблото.
Колата е голф 2 и заводски таблото е само уред индикация а не управление че и имобилайзер да има че да пречи на запалването,нема такъв филм(освен ако не е пипано нещо,точка 1)
Колега смени майстора и се заеми да ти реши проблемите за да няма нещо по сериозно да стане по инсталация,късо,огън след това все лоши работи.
Най добре като за начало вземи и провери и акумулатора в какво здраве е.
Подобен проблем с Венто но за разлика от теб въртеше стартера но таблото светеха индикациите след сваляне на ключа,излезна клеморед.
Може и евентуално таблото да е дефектирало и ако нещо окъсява през кабелите на оборотомера,защото той взима сигнал от бобината и ако нещо прави въртели,най добре да се тества на друг голф това табло,ако работи там проблема е в колата ти.
Някой не е пипал колата ел. инсталацията,около ключа и за това да е станал фала.Няма такъв филм карам и хоп проблеми големи и да се оправят като се смени таблото.
Колата е голф 2 и заводски таблото е само уред индикация а не управление че и имобилайзер да има че да пречи на запалването,нема такъв филм(освен ако не е пипано нещо,точка 1)
Колега смени майстора и се заеми да ти реши проблемите за да няма нещо по сериозно да стане по инсталация,късо,огън след това все лоши работи.
Най добре като за начало вземи и провери и акумулатора в какво здраве е.
Подобен проблем с Венто но за разлика от теб въртеше стартера но таблото светеха индикациите след сваляне на ключа,излезна клеморед.
Може и евентуално таблото да е дефектирало и ако нещо окъсява през кабелите на оборотомера,защото той взима сигнал от бобината и ако нещо прави въртели,най добре да се тества на друг голф това табло,ако работи там проблема е в колата ти.
Re: Голф 2 1.3,проблем с паленето
Точно това каза и той, че най-вероятно е таблото да е дефектирало и да окъсява. Днес я карам цял ден със старото табло с часовника ядове нямам никакви.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mariapaols и 65 госта