Здравейте ! Става дума за Ибизата от профила ми 1.6 SR. Видяха, че оттам тече масло и колата губи страшно много масло. Не тече от семеринга на коляновия вал, не е черен ауспуха (катализатор няма) и свещите не са някакви черни. Гледаха колата и според майсторите се стича от въпросната гарнитура на капак клапани.
Чух , че е добре да се сложи оригинална гарнитура на капак клапани, която в Порше България струва 61 ЛЕВА ! Струва ли си да слагам оригинална гарнитура и да давам сума ти пари за нея ? Тя гарнитурата е сменявана преди няколко години.
Силикона на Виктор Рейнц да слагам ли ? Сепаратор/отдушник на маслените пари има ли при 1.6 SR? При мене от капачката за маслото излиза маркуч, който отива в тръбата на дебитомера. Може би това ми играе ролята на отдушник на маслените пари знам ли....
Голф 4 1.6 SR Оригинална гарнитура капак клапани
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Смени си семеринга на разпределителния вал + гарнитура, не ми се вярва да губи толкова много масло от гарнитура, не купувай оригинална няма смисъл.
Може да са ти заминали гумичките, затова да има голям харч на масло ?
Колко точно харчи ?
Може да са ти заминали гумичките, затова да има голям харч на масло ?
Колко точно харчи ?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Много. 1л на 1000 км. Не пуши грам. На коляновия вал ми бяха сменили семеринга, но на разпределителния не.
- bukoto
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 10:00
- Автомобил: volkswagen golf 3 GTI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
И аз имам подобен проблем с Голф 3 115 к.с. 500грама на 1000км. нямам теч и не пуши, предполагам че е от гумичките а за гарнитурата аз съм с GOETZE не съм слагал силикон и за сега няма проблеми повече от 30000 км.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Смени го. Плюс гарнитурата. Като слагаш силикон на гарнитурата гледай колата да е изстинала добре, че иначе ще спече силикона и пак ще тече като лейка 

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
За тия гумички и аз незнам честно казано, но ми се струва, че ако похарчва от гумичките ще пуши и ще виждам как пуши, защото аз катализатор нямам. Освен това електродите на свещите не са черни, а ако бяха гумички или сегменти трябва да бъдат черни при такъв зверски разход на масло. Не може да гори 1л на 1000 км и да не пуши и електродите на свещите да са нормални.
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Щом се съмняваш в теч , избираш си чисто от масло място спираш подръж я примерно на 2000 оборота малко гасиш след примерно 5 часа дърпаш на зад и гледаш има ли масло от долу .Ако има ясно търсиш мястото на теча .Семеринга на разпределителния и гарнитурата се сменят по лесно и по евтино съответно.Това че си сменил на коляновият вал нищо не значи може да е заминал пак с тези истински части у нас.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Благодаря ! Гледаха около семеринга на коляновия вал и аз гледах. Не беше омаслено нито зъбните колела на ремъка нито самия ремък.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Колега, при мен е същата работа. Смених гарнитурата, защото течеше. Сложих Виктор Рейнц и намазах със силикон от същата марка. Теча спря, но разхода на масло си остана. Силно се надявах, че ще е от теча, но уви. Гумички или сегменти. Ако са гумички, не я карай няколко дни /4-5/ като я запалиш трябва да изпуши. При мен никакви пушилки, но ауспуха е със сажди като при дизел.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Ами колега незнам при тебе какъв цвят са електродите на свещите.
При мене ауспуха е абсолютно чист.
При мене ауспуха е абсолютно чист.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Виж си семеринга на разпределителния вал.
Още като взех колата от там ми течеше масло и се губеше по-малко, при смяната на ангренажа, ги накарах да сменят този семеринг и всичко спря. Аз една година я карах с теч от гарнитурата на капака на клапаните и честно да ти кажа, то пак зависи от теча, при мен течеше от всички ръбове и отзад посредата, но не си личеше да губи масло, поне по щека. Иначе сложих гарнитура GOETZE.
Още като взех колата от там ми течеше масло и се губеше по-малко, при смяната на ангренажа, ги накарах да сменят този семеринг и всичко спря. Аз една година я карах с теч от гарнитурата на капака на клапаните и честно да ти кажа, то пак зависи от теча, при мен течеше от всички ръбове и отзад посредата, но не си личеше да губи масло, поне по щека. Иначе сложих гарнитура GOETZE.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Благодаря за отговорите ! Да попитам семеринга на коляновия вал как се сменя ? Трябва да се махне кутията на агренажа и колелото на разпределителния вал ли ?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригинална гарнитура капак клапани
Още един бърз въпрос: гумичките на клапаните ако се свали капака на клапаните могат ли да се сменят ?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 SR Оригинална гарнитура капак клапани
Съжалявам, че пак отварям темата, но теча от гарнитурата на капака на клапаните НЕ спря ! Сега ще видя каква ще я мисля. Или нова оригинална гарнитура или ще изправяме капака. Олива отвсякъде, въпреки че семеринга на коляновия вал е сменен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта