Въпрос за тръби и спортно гърне на Голф 3 ТДИ.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MasteR_G
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 10:00
Автомобил: AUDI A3 1.8T
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Русе

Въпрос за тръби и спортно гърне на Голф 3 ТДИ.

Мнениеот MasteR_G » Вто 29 апр 2008 8:29


Здравейте колеги имам един въпрос относно ТДИ-тата....

Понеже ще взимам сега такъв голф ( 1.9 ТДИ ) а искам да си направя няколко промени по него ,което включва и смяна на гърне и прехване.

Та въпроса ми е как седят нещата с ДИЗЕЛИТЕ понеже искам последното пак да си е така нареченото "Спортно" а гърнето преди него да го разкарам и катализатора и него,но ме тревожи това че някой хора ми казват че при дизелите май не е било хибаво да се махат гърнетата и т.н.

Някой дето е запознат да ми помогне ако може пък аз ще :BBQ :)




Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Вто 29 апр 2008 8:55


Не се притеснявай, нали на мястото на катализатора пак ще сложиш гърне и като сложиш и крайното гърне не виждам да го оставяш без гърнета!


Потребителски аватар
MasteR_G
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 10:00
Автомобил: AUDI A3 1.8T
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Русе

Мнениеот MasteR_G » Вто 29 апр 2008 9:03


ОК,а преди крайното гърне гледам че има пак едно доста по-голямо(от колкото на безниновите) гурне ,аз искам и него да махна и там да сложа една пура вместо него. Това дали ще му е проблем :?


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Вто 29 апр 2008 9:13


MasteR_G написа:ОК,а преди крайното гърне гледам че има пак едно доста по-голямо(от колкото на безниновите) гурне ,аз искам и него да махна и там да сложа една пура вместо него. Това дали ще му е проблем :?


Мисля, че няма да е проблем, а защо ще го махаш него?


Потребителски аватар
MasteR_G
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 10:00
Автомобил: AUDI A3 1.8T
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Русе

Мнениеот MasteR_G » Вто 29 апр 2008 9:34


Необичам да карам с тея оригиналните гърнета.....но се притеснявах да не му стане нещо щото нали на дизелите им трябвало по-хубаво изгаряне на газовете и повече компресия и някви такива ми ги бяха надрънкали за гърнетата...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 29 апр 2008 21:18


Мойта оригинално си е само с едно гърне и катализатора,а скоро махнах и него и няма никаква промяна в звука на колата и пак сие тиха като усичка :wink:


Потребителски аватар
MasteR_G
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 10:00
Автомобил: AUDI A3 1.8T
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Русе

Мнениеот MasteR_G » Сря 30 апр 2008 0:35


Е то за звука ми е ясно че промяна няма да има...като долипсва гърменето и ръмженето ще запаля бензинката и ще и направя два три тигела,на тди-то турбото и разтоварващия клапан да се чуват :lol:


Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Въпрос за тръби и спортно гърне на Голф 3 ТДИ.

Мнениеот Viktor Cankov » Вто 18 мар 2014 16:09


Интересна ми е темата, понеже вчера ми се наложи да свалям гърнето и звука е уникален, много силно се чува, когато турбината разтоварва, колата е голф 4 ТДИ ПД. Таа проблем ли е да се без крайното гърне, т.е. с правя генерация, но със стоково ФИ?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за тръби и спортно гърне на Голф 3 ТДИ.

Мнениеот lubo007 » Сря 19 мар 2014 9:17


слагай тръба от край до край! не вдига много шум, а и звукът е по плътен и приятен



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта