Здравейте колеги,
Знам, че има много теми, но май не намерих това което търся.
Има ли Голф мк3 само с един airbag? Годината е '96 GT модификация.
И другият въпрос, какви са минусите на AEК, спрямо AFT, ако има такива?
Ще ходя да гледам една кола, за какво да се оглеждам при AEK, има ли скъпи детайли и нещо капризно.
Колата е с обикновенна газова уредба, което не ми харесва много, но ще го видим този въпрос.
Благодаря предварително
Airbag AEK/AFT
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Airbag AEK/AFT
Има с един аербег, от обикновенната газова не се плаши, аз лично съм карал АФТ с обикновенна и не съм имал проблеми
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Airbag AEK/AFT
Има от тия години с един бег,след 97-ма ги задължават да слагат по 2.Или аз поне голф 97-ма не съм виждал без 2.
Иначе АЕК-то не е лош и при добри кабели,свещи и т.н. си работи с обикновена газ идеално.
Кофтито му е,че е муден в ниските обороти,при АФТ-то поне не се усеща толкова.
На мен от двата 101 коня мотори,по-ми харесва като динамика АФТ-то.
Иначе АЕК-то не е лош и при добри кабели,свещи и т.н. си работи с обикновена газ идеално.
Кофтито му е,че е муден в ниските обороти,при АФТ-то поне не се усеща толкова.
На мен от двата 101 коня мотори,по-ми харесва като динамика АФТ-то.
- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Airbag AEK/AFT
E, колега в момента имам ABD, така, че динамиката ще е доста по-добра сигурен съм :)
И все пак, нещо критично по мотора?
Окачването добре го познавам, скоростите знам, че диференциал е по-къс, което не ми е много радостно, ама рядко се намира 1,8 ADZ/ABS от последните години...
И все пак, нещо критично по мотора?
Окачването добре го познавам, скоростите знам, че диференциал е по-къс, което не ми е много радостно, ама рядко се намира 1,8 ADZ/ABS от последните години...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Airbag AEK/AFT
Хубаво гледай дали има изгледи да гори масло - виж му ауспуха, свали му свещите, премери му компресията (да, знам, че не се бърка лесно
). И AEK и AFT страдат основно от това като скъпа болка. Останалото са си козметичните проблеми на всичките - някой и друг течащ фланец за антифриз, омасляваща г-ра на капака на клапаните и други дребни неща. Ако има климатик, гледай и него - не си взимай допълнително монтиран и гледай компресора и перките да работят като го пуснеш (перката се сменя доста е*ано
). Ако пък духа и студено, чудесно, значи даже и фреон му е останал
. Повечето такива са и GT - отзад с дискове - там си знаеш - да не текат апаратите и да работи ръчната.
Обикновената газ не е проблем - читави свещи и кабели, за всеки случай кихалка и нямаш проблеми.
За airbag-a - може заводски да си е имало и просто да е махнат - нашия на Пасат-а го махнахме за да си сложим жабка. Така или иначе производителя казва,че бег-а трябва да се смени на 10-тата година от датата на производство на колата...т.е. на 15-20 годишна кола, почти няма шанс да се отвори коректно, ако се случи инцидент. Боцва се едно съпротивление за да лъже контролера и да не свети лампата и си готов. На диагностиката можеш да видиш с колко бег-а е колата и дали десния е махнат или никога не го е имало :)




Обикновената газ не е проблем - читави свещи и кабели, за всеки случай кихалка и нямаш проблеми.
За airbag-a - може заводски да си е имало и просто да е махнат - нашия на Пасат-а го махнахме за да си сложим жабка. Така или иначе производителя казва,че бег-а трябва да се смени на 10-тата година от датата на производство на колата...т.е. на 15-20 годишна кола, почти няма шанс да се отвори коректно, ако се случи инцидент. Боцва се едно съпротивление за да лъже контролера и да не свети лампата и си готов. На диагностиката можеш да видиш с колко бег-а е колата и дали десния е махнат или никога не го е имало :)

- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Airbag AEK/AFT
Пропускам я,
То от обява, до приказки по телефона, до реалност нещата са като от тук до Марс
Маркучите на охладителната система бяха твърди, а този на парното се беше издул като начинаещ консуматор на анаболи.
Задницата гледам, от едната страна боята няма нищо общо с останалата част от купето, ами остави и шприц кит не бяха мазнали, едни следи от шкурка 200-300
Дисковете на спирачките имаха ръб като на боксьор главата.
Отделно с обикновенната газ, имаше сериозни изпитания при запалването.
Климата тръгва, но не духаше хладно или беше 1 градуса под околната температура
А, да не говорим, че на 5 с 2000 оборота педала до пода и на бензин и на газ никаква реакция
Моето АБД, на 5-та реагира по-добре.
А, това беше обява за поддържан, семеен автомобил
З@еби, доста пари ще му трябват.
Но, няма как 17-18 годишни коли са това.
То от обява, до приказки по телефона, до реалност нещата са като от тук до Марс

Маркучите на охладителната система бяха твърди, а този на парното се беше издул като начинаещ консуматор на анаболи.
Задницата гледам, от едната страна боята няма нищо общо с останалата част от купето, ами остави и шприц кит не бяха мазнали, едни следи от шкурка 200-300

Дисковете на спирачките имаха ръб като на боксьор главата.
Отделно с обикновенната газ, имаше сериозни изпитания при запалването.
Климата тръгва, но не духаше хладно или беше 1 градуса под околната температура
А, да не говорим, че на 5 с 2000 оборота педала до пода и на бензин и на газ никаква реакция

А, това беше обява за поддържан, семеен автомобил

Но, няма как 17-18 годишни коли са това.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vasilev.lubo и 78 госта