Над дросела отзад(ще видиш около дросела това е единственото нещо с ел. кабел), хванат беше с едно или две винтчета, вадиш и чистиш внимателно. Ето какво представлява:
the_red_camel написа:това 500километра нещо ми звучи странно колега, до колкото знам беше 50-100км след самоадаптация,
Значи като направиш адаптация през ВАГ-а при АГУ в 95% от случейте (можеш да се разровиш из темите и ще видиш че е така)компа просто изпуска грешка и занулява компа от начало и оборотите на празен ход удрят 1100-1300. След 50-100 км криво ляво се нормализират под 900 но от време на време подскачат. Всичко това го казвам от опит. При мен подобен проблем с оборотите на топло се реши след смяна на температурен датчик с оригиналния (преди това беше друг и то него дойде грижата)и след като оставих клапата намира да се самоадаптира.
добре ще потърся този датчик, а с ВД-40 мога ли да го почистя че в момента под ръка това имам (или пък чистител за карбуратор/дроселова клапа).. иначе колега аз нямам никакви проблеми с оборотите след като загрее, държи си ги най-нормално.. допълвам: по аутодата за моя двигател вижте къде го показва тоз датчик, около дросела подобно нещо не видях колега има само една дебела букса и то е май за самия дросел..
трябва да се гледат живи данни на студено и няма как да не излезе, най-много като идвам към плвд да си взема кабели и ще ти пиша. Оригиналния датчик е към 40лв