За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vasko_bulgaria
Мнения: 239
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
Двигател:
Местоположение: София

За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот vasko_bulgaria » Пон 07 апр 2014 17:06


Здравейте!

Днес отваряйки предния капак на Голф 3 1.6 АЕК забелязах теч на масло около скоростната кутия. Когато загледах забелязах,че тази тапа е отворена и около нея е "мокро" от масло. За какво е тази тапа?

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот zfa159 » Пон 07 апр 2014 17:19


Тази тапа не ти е проблема. Тя затваря сервизния отвор на камбаната на кутията, през който се гледат белезите на маховика за горна мъртва точка и за предварението на запалването. Под нея няма масло, тя е към отвора,където е съединителя. Или маслото е отдолу нагоре (семеринг на ск. кутия или на коляновия вал, който сериозно се е издънил) или тече отгоре надолу - г-ра на капака на клапаните, датчик на главата ако твоя мотор има страничен датчик и т.н. - по вероятно е отгоре надолу :)
:beer


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот anonym0us » Пон 07 апр 2014 17:22


Послушай колегата zfa159 щом казва, че не е от скоростите значи е така! И аз залагам на гарнитура на капака! Най-вече на горник и като дадеш повече газ, над 2 оборота и почва да шорти масло!
Около 30 лева гарнитура и труд сигурно за 60 лева ще си копче!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот zfa159 » Пон 07 апр 2014 17:24


А,аз не казвам,че 100% не е от скоростите,ама ако тече от някой от семерингите вътре в камбаната, долу щеше да има голям гьол и съединителя отдавна да е превъртял (за да изхвърли толкова много масло горе, вътре в камбаната трябва да е маслена баня). С тази идея търси проблема отгоре надолу :)
:beer


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот anonym0us » Пон 07 апр 2014 17:28


То и на мен ми беше там скоростната кутия в масло, и като видях отзад капака целия в масло, ми стана ясно от къде е белята! По-добре да погледне около вдигателя, ако има омасляване знае къде е проблема! :c020


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За какво е тази "тапа"? - Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот zfa159 » Пон 07 апр 2014 17:46


То на снимката (втората) се вижда,че се е стекло някъде отгоре).Доста е за да е от г-рата, освен ако не е тотална щета.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buferato, Google [Bot] и 55 госта