сега съм с кабели ТESLA и свещи BRISK- триполюсни.
Странни вибрации и тресене на празен ход. РЕШЕНО!
- checheto
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Странни вибрации и тресене на празен ход. РЕШЕНО!
появи ми се мн странен проблем на голфчето - значи голфа е 3-ка, 1.6 АBU, 94г. ; така, след като смених свещите си се появиха странни вибрации и тресене на празен ход при загрял двигател. при първоначално палене си бачка ОК, но като стигне 87-90 градуса и започва да се мъчи, все едно работи на 3 цилиндъра. сега смених и кабели, че старите хвърляха искри и пак същата работа
някой да има идея от какво може да е това.
сега съм с кабели ТESLA и свещи BRISK- триполюсни.
сега съм с кабели ТESLA и свещи BRISK- триполюсни.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ако проблема се е появил веднага, след като си сменил свещите значи или гадни свещи (менте) или неподходящи свещи (топлинно число)
В АутоДата-та няма инфо относно свещи на БРИСК.
На NGK твоите свещи са BUR6ET (аз съм с такива, цена около 36 лева комплекта) или BOSCH W8DTC9.93, което отговаряло на W7LTCR
В АутоДата-та няма инфо относно свещи на БРИСК.
На NGK твоите свещи са BUR6ET (аз съм с такива, цена около 36 лева комплекта) или BOSCH W8DTC9.93, което отговаряло на W7LTCR
- checheto
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
забравих да спомена че колата е с АГУ. досега се мъчих и сложих старите свещи NGK BUR6ET. паля и подавам леко газ да прехвърли на газ и си дрема и чакам. колата работи нормално, даже си нагласих дигиталния оборотомер - варираше м/у 790 и 830 оборота. ОБАЧЕ след като стрелката за температурата стигна до около 90 градуса и колата взе пак да си прави нейния номер - рязко падане на оборотите до около 600 и тресене и вибриране. след това се нормализираха пак, но се усещаше че не бачка както трябва - все едно че ще изгасне.
И тогава ме осени гениалната мисъл - да превключана бензин. и след катого направих - колата се успа. нямаше и помен от предишната работа. после пак включих на газ и пак друсане.
надявам се някой да има на идея ко става с това возило, че направо превъртам.
И тогава ме осени гениалната мисъл - да превключана бензин. и след катого направих - колата се успа. нямаше и помен от предишната работа. после пак включих на газ и пак друсане.
надявам се някой да има на идея ко става с това возило, че направо превъртам.
- checheto
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сега карах със старите свещи - ей, тия са ебати зверските,мисля че са оригиналните а колата ми е на 196хил.км. Та, със сигурност не е от свещите, щото като обърна на бензин всичко си заспива.
ппобвах и друго нещо - от врътката на газовата увеличих с 1/2 оборот притока на газ и колата взе да работи по- добре. та си мисля че щее хубаво да я види газаджия.
за утре съм си записал час за диагностика в сервиза на "Ем комплект 33" дето е в Дружба 2 срещу параклиса. незнам обаче доколо са майстори тия тами далли разбират от газови. някакви отзиви за този сервиз?
ппобвах и друго нещо - от врътката на газовата увеличих с 1/2 оборот притока на газ и колата взе да работи по- добре. та си мисля че щее хубаво да я види газаджия.
за утре съм си записал час за диагностика в сервиза на "Ем комплект 33" дето е в Дружба 2 срещу параклиса. незнам обаче доколо са майстори тия тами далли разбират от газови. някакви отзиви за този сервиз?
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
.
колега не е от газта а е от топлинното число на свещите, само щи кажа че съм виждал снимка на италянска кола работила 3 минути с неподходящи свещи,фалшиви купени от бензиностанция - детонацията е била голяма, бяха се отбелязали буталата върху капака! двигателя е сасипан!
БРИСК са много евтини нямат фалшификати за сега и си заслужават!
БРИСК са много евтини нямат фалшификати за сега и си заслужават!
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
RE:Tresesns na zagrjal.....
Мисля че проблемът е в ниските обороти на газовата уредба-
някъде по изпарителя имаш болт за настройка на ниските- направи корекция. Мембраните с времето се одървят/гума/ и дават тези проблеми!
Успех!
някъде по изпарителя имаш болт за настройка на ниските- направи корекция. Мембраните с времето се одървят/гума/ и дават тези проблеми!
Успех!
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
къде
Къде ти направиха реглажа и колко ти харчи?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта