t.yavahchov написа:Температурния датчик на охл. течност ли..
Точно!
Датчкика за температурата на въздуха играе в сравнително тесен температурен диапазон (май от 5*С до 40*С, без да съм сигурен) Той се намира в дебитомера, като погледнеш от към филтъра - едно късичко, стърчащо точно преди клапата.
Я огледай за спукани въздуховоди.
Гофрирания маркуч от дебитомера до дроселната клапа. Често се пукат във вдлъбнатите части и трудно се вижда.
Също неотчетен от дебитомера въздух може да дърпа от маркуча за картерните газове. Той пък с времето се разлага от маслото и температурата.
Влезе ли въздух, който не е отчетен от дебитомера - бърка се гориво-въздушната смес и почват да стават магарии.
Всъщност, въздух може да дърпа и от гарнитурка на всмукателния колектор или от О-пръстени на дюзите, ама айде да не се втиляваме чак толкоз още от сега!
