имам следния проблем
Аз съм с Голф 4 1.6 газ/бензин , и имам следния проблем - губи мощност, не ускорява както трябва, придърпва и гасне понякога когато и много често ми гасне на светофарите. И всички тези проблеми се появяват при загряване на двигателя. На студен двигател нямах проблеми. когато изгася колата нормално загряла на 90гр. и я запаля скоро след това (примерно до 30-тина минути) преди двигателя да е изтинал ПОНЯКОГА (50% от случаите) пали малко трудно трябва да повъртя 2-3 секунди докато запали и в случай, че е запалила трудно по време на движение придърпва и губи мощност. Придърпването е все едно аз си играя с педала на газта и колата ускорява много бавно. При по-рязко подване на газ първо се замисля и после се усеща да тръгне. Вчера я закачих на диагностика и ми показа грешка 00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signa I lambda sonda nqkvi greshki маистора прецени че наи вероятно е ламбдата и смени ламбда сондата но след като излязох от сервиза нарочно карах на бензин пак придърпа и загуби мощност и пак почна да ускорява бавно. Дали е възможно да е от този спеед сензор г28 и колко пари струва тоий.
Golf MK4 1.6 101hp 98г. Губене на мощност,трудно палене и др
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 101hp 98г. Губене на мощност,трудно палене
Лол този майстор нещо..........., явно не може да чете грешки от VAGCOM.
Всичките симпотми, които изброи са възможни при Engine Speed Sensor (G28)
Eто как ти изглежда датчика:

Можеш и само да го смениш ако имаш необходимото време, малко инструменти и условия.
Някъде около масленият филтър огледай и ще го видиш този датчик. Развиваш закачаш и си ти. Само внимателно с буксата, че тя понякога не се предава лесно.
Всичките симпотми, които изброи са възможни при Engine Speed Sensor (G28)
Eто как ти изглежда датчика:

Можеш и само да го смениш ако имаш необходимото време, малко инструменти и условия.
Някъде около масленият филтър огледай и ще го видиш този датчик. Развиваш закачаш и си ти. Само внимателно с буксата, че тя понякога не се предава лесно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта