Предварително проверих за предходни теми и неуспях да намеря това което търся.
Въпроса ми е следния: понеже ми харчи антифриз и едно приятелче хвърли едно око и ми казва, че тече антифриз от гарнитурата на термостата. Има ли такава гарнитура/някакво уплътнение/ или няма такова нещо. И ми вика че трябва да се смени това чудо. А горе-долу от същото време стрелката на температурата не минава 80 градуса и при загряла кола. Възможно ли е теча да е свързан и с неправилното отчитане на датчика? Трябва ли с тая гарнитура/ако я има де/ да се сменя и термостата или не е задължително и дали и температурния датчик трябва да се сменя?
Предварително благодаря за отговора!



Въпрос свързан с термостат на Г3 ABU 1,6 mi
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
На място,в задръствания ако не вдигне 90 градуса,значи виновен е датчикът и/или таблото.Има такова нещо като уплътнение на термостата,провери дали тече оттам.Как?Термостатът се намира на долния маркуч на радиатора,от страната на двигателя,естествено
Аз имах теч,ама от друга пластмаса.Провери си всички съединения по охладителната система - ако тече ще има следи - сини/червени,според зависи с какъв цвят антифриз си.

Аз имах теч,ама от друга пластмаса.Провери си всички съединения по охладителната система - ако тече ще има следи - сини/червени,според зависи с какъв цвят антифриз си.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По Темата
andro_v написа:На място,в задръствания ако не вдигне 90 градуса,значи виновен е датчикът и/или таблото.Има такова нещо като уплътнение на термостата,провери дали тече оттам.Как?Термостатът се намира на долния маркуч на радиатора,от страната на двигателя,естествено![]()
Аз имах теч,ама от друга пластмаса.Провери си всички съединения по охладителната система - ако тече ще има следи - сини/червени,според зависи с какъв цвят антифриз си.
Еми определено сутрин когато се чака яко по задръствания не вдига 90 градуса в никакъв случай - поне таблото не показва. А иначе там дето текат некви мазнотии е точно под делкото отдолу!
- gotin_83
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
аз съм с точно същия модел голфетка скоро сменях термостата поради същите симптоми и всичко си дойде в норми ама аз неможах да си направя термостата сам голяма борба му дръпнах и неможах да го накарам да спре да тече от там откъдето казваш и ти та майсторите ми го направиха иначе оплътнението е гумено о пръстенче продава се и отделно ама както обясняваш с тия 80 градуса по добре смени термостата с него ти дават и ново уплътнение и по-добре си вземи немски защото при френския уплътнението е друго от мен толкова дано д асъм бил полезен 

- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По Темата
gotin_83 написа:аз съм с точно същия модел голфетка скоро сменях термостата поради същите симптоми и всичко си дойде в норми ама аз неможах да си направя термостата сам голяма борба му дръпнах и неможах да го накарам да спре да тече от там откъдето казваш и ти та майсторите ми го направиха иначе оплътнението е гумено о пръстенче продава се и отделно ама както обясняваш с тия 80 градуса по добре смени термостата с него ти дават и ново уплътнение и по-добре си вземи немски защото при френския уплътнението е друго от мен толкова дано д асъм бил полезен
Благодаря, само да питам дали Датчика трябва да се смени или само термостата. От там ще се оправи ли правилното отчитане на температурата на таблото ако бъде сменен само термостата, без датчика?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
термостата няма нищо общо с отчитането на температурата, той служи да поддържа двигателя в оптимален температурен режим. за да разбереш дали трябва да се смени и датчика запали колата и когато загрее виж при каква температура (показанието на уреда на таблото) ще се включи перката ако е при 92-95 градуса датчика е наред, при по ниска показваща температура проблема може да е в датчика или в самото табло.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По Темата
handycam написа:термостата няма нищо общо с отчитането на температурата, той служи да поддържа двигателя в оптимален температурен режим. за да разбереш дали трябва да се смени и датчика запали колата и когато загрее виж при каква температура (показанието на уреда на таблото) ще се включи перката ако е при 92-95 градуса датчика е наред, при по ниска показваща температура проблема може да е в датчика или в самото табло.
Значи, когато колата загрее въобще температурата не минава 80 градуса, а се усеща че колата е загряла. Някаква идея как да се разбере дали е от таблото или от датчика?
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По Темата
Еми може да е от таблото, защото при показване на таблото 80 градуса перката работи.
А цени информативно някой за термостат с уплътнението и за датчик би ли споменал ако има инфо?
А цени информативно някой за термостат с уплътнението и за датчик би ли споменал ако има инфо?
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По Темата
handycam написа:термостат в ауто+ около 16 лева, в юнитрейд 56 лева, датчика по спомени около 30 лева.
Ще ме извинявате, че постоянно питам, но не съм много в час.
А тая цена в Ауто Плюс за термостата с уплътнението ли е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: По Темата
Maldini написа:А тая цена в Ауто Плюс за термостата с уплътнението ли е?
По спомени ДА, но все пак си питай, като купуваш

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта