Golf MK3 1.6 101hp AEK 96г Не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Golf MK3 1.6 101hp AEK 96г Не пали

Мнениеот stypkata » Пон 08 дек 2014 10:52


От миналата седмица ми се появи едно стържене от двигателя ,което на моменти преминава във виене,за това не я карах миналата седмица 4-5 дена ,но до последно си вървеше въпреки шумовете.Отдадох го на това,че ролките на ангренажа са на 70 000км и вече им е дошло времето.Вчера опитах да запаля ,но резултата беше палене за 3-4 секудни ,което е по-скоро глъхнене от колкото палене след което угасва.Звучи като че ли работи на 2 цилиндръра и гърми през ауспуха.(колата е с ГИ).Веднъж при отворен капак се появиха пушeци от двигателя от към страната на въздушния филтър.Свещите са черни.Днес ще ги сменя всичките ,но не вярвам да се оправи само от тях.Според вас къде може да е проблема и какво да проверя.Благодаря ако някой помогне

Сега като сменях свещите забелязах,че една малка кутийка в близост до стъпковото моторче е гръмнала и се е пръснала.Намерих и една гибичка близо до колата предполагма,че е била в кутийката.Toва някакъв филтър ли се води и каква може да е причината да гръмне?




val4ana
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали

Мнениеот val4ana » Пон 08 дек 2014 16:23


това което е гръмнало е маслен сепаратор наю вероятната причина за гърмеж е неправилно изгаряне. Провери вс по ел запалителна система


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали

Мнениеот stypkata » Пон 08 дек 2014 19:05


Ами колата прекъсваше на студен двигател преди да гръмне .Сугурно има проблем със запалителната уредба.Сега четох из форума ,че проблема се рещавал с шунтиране с маслоустойчив маркуч.Днес взех такъв и чакам да спре държа за да го сменя.Надявам се да заработи пак нормално.Ще пиша резулата.


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали

Мнениеот GRUEL » Вто 09 дек 2014 12:01


Все едно аз съм я пуснал темата :mhihi Същата кола, същите симптоми - без стърженето и виенето. И преди 2 дена при поредното "мъчно" сутрешно палене избиха едни пушеци изпод капака отпред вдясно, та чак през парното ги вкара в купето, ама си запали и си тръгна нормално, та даже не съм вдигал капака, ама явно ще трябва да хвърля един поглед какво се е случило - само да спре снега...


Потребителски аватар
boar
Мнения: 317
Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
Автомобил: Golf III
Двигател: ADZ 1995
Местоположение: Пловдив

Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали

Мнениеот boar » Вто 09 дек 2014 12:16


Колата се е задавила затова е гръмнал филтъра! Вероятен проблем датчик температура,само диагностика го лови или си го смени сам ,10 лв. за всеки случай. След като смениш свещите,ако пак прави магарии провери и реле 30 в бушоните ,при някои модели е номер 102 по спомен. Успех


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали

Мнениеот stypkata » Вто 09 дек 2014 13:06


Благодаря ви за мненията.Няма да се учудя ако е от темп.датчик защото го сменях с някакъв фалшификат за 7лв преди 5-6г и нищо чудно да му е дошло времето.


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.6 101hp AEK 96г Не пали

Мнениеот GRUEL » Пет 09 яну 2015 15:46


Както вече казах при мен беше абсолютно същата история и всичките тези проблеми изчезнаха със смяна на бобината - пропускала е някоя и друга искра, компа се мъче да "навакса" със зверско предварение вследствие на което се почва давенето, кихането и разните там гърмежи от всякакъв тип. Тия дни си припомних какво е на -12°C да си пали само като помирише ключа и веднага да тръгнеш без да киха, да кашля, да забива муцуната и да работи на 2 цилиндъра...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта