От миналата седмица ми се появи едно стържене от двигателя ,което на моменти преминава във виене,за това не я карах миналата седмица 4-5 дена ,но до последно си вървеше въпреки шумовете.Отдадох го на това,че ролките на ангренажа са на 70 000км и вече им е дошло времето.Вчера опитах да запаля ,но резултата беше палене за 3-4 секудни ,което е по-скоро глъхнене от колкото палене след което угасва.Звучи като че ли работи на 2 цилиндръра и гърми през ауспуха.(колата е с ГИ).Веднъж при отворен капак се появиха пушeци от двигателя от към страната на въздушния филтър.Свещите са черни.Днес ще ги сменя всичките ,но не вярвам да се оправи само от тях.Според вас къде може да е проблема и какво да проверя.Благодаря ако някой помогне
Сега като сменях свещите забелязах,че една малка кутийка в близост до стъпковото моторче е гръмнала и се е пръснала.Намерих и една гибичка близо до колата предполагма,че е била в кутийката.Toва някакъв филтър ли се води и каква може да е причината да гръмне?
Golf MK3 1.6 101hp AEK 96г Не пали
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
- Автомобил: Бора
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали
това което е гръмнало е маслен сепаратор наю вероятната причина за гърмеж е неправилно изгаряне. Провери вс по ел запалителна система
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали
Ами колата прекъсваше на студен двигател преди да гръмне .Сугурно има проблем със запалителната уредба.Сега четох из форума ,че проблема се рещавал с шунтиране с маслоустойчив маркуч.Днес взех такъв и чакам да спре държа за да го сменя.Надявам се да заработи пак нормално.Ще пиша резулата.
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали
Все едно аз съм я пуснал темата
Същата кола, същите симптоми - без стърженето и виенето. И преди 2 дена при поредното "мъчно" сутрешно палене избиха едни пушеци изпод капака отпред вдясно, та чак през парното ги вкара в купето, ама си запали и си тръгна нормално, та даже не съм вдигал капака, ама явно ще трябва да хвърля един поглед какво се е случило - само да спре снега...
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
- boar
- Мнения: 317
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали
Колата се е задавила затова е гръмнал филтъра! Вероятен проблем датчик температура,само диагностика го лови или си го смени сам ,10 лв. за всеки случай. След като смениш свещите,ако пак прави магарии провери и реле 30 в бушоните ,при някои модели е номер 102 по спомен. Успех
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Golf mk3 1.6i 101к.с. AEK 96г Не пали
Благодаря ви за мненията.Няма да се учудя ако е от темп.датчик защото го сменях с някакъв фалшификат за 7лв преди 5-6г и нищо чудно да му е дошло времето.
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.6 101hp AEK 96г Не пали
Както вече казах при мен беше абсолютно същата история и всичките тези проблеми изчезнаха със смяна на бобината - пропускала е някоя и друга искра, компа се мъче да "навакса" със зверско предварение вследствие на което се почва давенето, кихането и разните там гърмежи от всякакъв тип. Тия дни си припомних какво е на -12°C да си пали само като помирише ключа и веднага да тръгнеш без да киха, да кашля, да забива муцуната и да работи на 2 цилиндъра...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта