Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оправя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
-pumata-
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 22 ное 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оправя

Мнениеот -pumata- » Съб 17 яну 2015 21:32


Здравейте колеги имам голф3 1.8 90к. от скоро започна да пали на два три цилиндъра и после се оправя.Прави го и на газ!Сменил сам свещи кабели палец капачка.Какво може да е?Благодаря предварително




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот Bai Sando » Съб 17 яну 2015 23:48


С нови ли ги смени?Колко време работи лошо,докато "избистри"?
Остава да пробваш и с друга бобина :wink


-pumata-
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 22 ное 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот -pumata- » Пон 19 яну 2015 20:29


Да със нови ги смених самоче сложих еднополюсни ами понякога като я изфорсирам и се оправя,а някога по-далго време отива докато се оправи


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот parno » Пон 19 яну 2015 20:40


Антифриза ти забелязал ли си да изчезва безследно


-pumata-
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 22 ное 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот -pumata- » Пон 19 яну 2015 20:56


не братле антифриза ми не мърда.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот parno » Вто 20 яну 2015 9:10


От скоро забелязал ли си да изчезва - от както е почнал проблема, не по принцип. Губи по много малко ако ще е от това. Смени ли и кабела на бобината към делкото?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот kris11 » Вто 20 яну 2015 12:10


@ "със нови ги смених самоче сложих еднополюсни"
смени си ги със старите за проба и задължително огледай бобината за пукнатини.


Потребителски аватар
Bucket
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
Двигател:
Местоположение: Вр/Сф

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот Bucket » Вто 20 яну 2015 15:06


parno написа:Антифриза ти забелязал ли си да изчезва безследно


Колега, какво имаш предвид?
Да е изгоряла гарнитура, да е цапната свеща само в началото?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 90k пали на два три цилиндъра и после се оп

Мнениеот parno » Вто 20 яну 2015 16:54


Пробита към някой цилиндър - малко след палене или форсиране изчиства и се оправя. Като свалиш свещите си проличава.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта