Аз на снимки го видях, на колите без задни ел е на тяхно място зад капаче, аз съм с ел и обърнах всички капаци и похлупаци и няма го тва животно.
Сега по темата, видим компа е за чистене на грешки, защото на газ проблема го няма. Дано няма и нещо тръгнало да умира "технически".
Golf MK3 1.8моно Проблем при студен двигател. Прекъсва!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Golf MK3 1.8моно Проблем при студен двигател. Прекъсва!
Като гледам снимката на кабела,не знам дали ще има къде да го навреш,конекторите са 2 броя(двойки,по спомени бял и черен/или червен).Единият си е захранване 12/0 волта,другият е K/L линии.Над пепелника под едно капаче съм го намирал.Може би са ония конектори,които мислиш за заготовки за екстри..
Ако се включиш,вкарай в "сервизен" режим и провери ъгъл на изпреварване.Не съм сигурен дали с диагностиката ще го покаже,по-скоро със стробоскоп-гледа се маркер на маховика през дупката на камбаната.
Компа е устроен така,че динамично мести ъгъла с цел поддържане обороти,затова трябва да е в "сервизен режим".Другият начин е ,както писах-по маркери на ангренажната зацепка,палецът да сочи точно на "резката" за 1-ви цилиндър(на корпуса на делкото е).Често,при смяна на ремък,се измества валът на м.помпа/делко-аз също допуснах това .Макар че наместих делкото,струва ми се че трябва да повторя зацепката.
Практически съм установил следните "зависимости":
-при по-голямо предварение,след форсиране,оборотите спадат бавно,п.х. е леко завишен
-при по-малко предварение,не реагира бързо при форсиране,при отпускане на педала оборотите падат под п.х и след това застават на нормата,понякога "припуква" в гърнетата.
Местил съм (+/-) 5-8 милиметра по периферията на делко,някак уцелих компромисно положение.Никога не съм я закачал на Vag-com.
Ако се включиш,вкарай в "сервизен" режим и провери ъгъл на изпреварване.Не съм сигурен дали с диагностиката ще го покаже,по-скоро със стробоскоп-гледа се маркер на маховика през дупката на камбаната.
Компа е устроен така,че динамично мести ъгъла с цел поддържане обороти,затова трябва да е в "сервизен режим".Другият начин е ,както писах-по маркери на ангренажната зацепка,палецът да сочи точно на "резката" за 1-ви цилиндър(на корпуса на делкото е).Често,при смяна на ремък,се измества валът на м.помпа/делко-аз също допуснах това .Макар че наместих делкото,струва ми се че трябва да повторя зацепката.
Практически съм установил следните "зависимости":
-при по-голямо предварение,след форсиране,оборотите спадат бавно,п.х. е леко завишен
-при по-малко предварение,не реагира бързо при форсиране,при отпускане на педала оборотите падат под п.х и след това застават на нормата,понякога "припуква" в гърнетата.
Местил съм (+/-) 5-8 милиметра по периферията на делко,някак уцелих компромисно положение.Никога не съм я закачал на Vag-com.
Re: Golf MK3 1.8моно Проблем при студен двигател. Прекъсва!
Идеята е, че от клиповете които гледях буксата е точно тая и тези двойки също ги имаше. Тъй като купих колата преди месец и я карах само на бензин, се оказа че нямам тоя проблем на газ. Което ме води на мисълта и даже съм сигурен, че проблема е в компютъра, понеже се е натряскал с грешки заради рядкото каране на бензин и от това, че симулатора го лъце, но той не може да вземе решение какво му се случва и каква корейция да извърши на дюзата. Дано не е карана до толкова само на газ, че да замине и ламбдата :( Сега остава като почивам да сменя пластмасата на двигателя от страни където идва водата от към купето и термостата, че да дойде и печката. После следват фарове и стопове, че таз кристална цигания не мога да я търпя. В последствие прагове, забележки по боята и най-сетне интервенции по двигателя. Ще бъде интересно "беемвуст в голфу :D " Ако имам време и нерви ще бъде забавно като дойде време за сешуара :D :D
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: karambak и 84 госта