изгоряла платка за степените на парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 13:44


интересна работа,снощи копчетоми спря да работи и на 4-та степен и тая сутрин реших да отворя копчето, за да видя какво е станало?Беше се изкривила пластинката на копчето,извадих я ,поизправих я и пак си я сложих на мястото.Като завъртях копчето се оказа че всички степени си работят,но най-интересното е ,че миналата седмица като свалих от кожуха на моторчето цалата тая /както аз си я наричам/ "платка" и като замерихме термозащитата намаше признаци на живот,но днес някак си се е съживила.Както и да е ,един колега ми купи от накакъв магазин същата термозащита /216* на 10А ,такива са параметрите за мене,защото е с климатик/ за 1.50 лв. и като се прецака направо да си я сменя




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 23 яну 2007 17:39


веселин написа:ди джей тухла ти го е писал - термопредпазител - при мен запоиха една жичка/вместо термопредпазител/ и работят всички скорости :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Точно така и аз се оправих на път... Дори не запоявах ами намотах една едножилна жичка на късо където е предпазителя и карам оттогава така... На една автоморга ми искаха 40 лв за блокчето...

Важно е да разбереш, че за да гори имаш проблем със замърсено лагерче... Сигурно не си сменял филтъра на купето редовно и оттам е тръгнал проблема...

При мен (Поло 96) супер лесно се вади цялата турбинка.... Малко спрей за почистване и сега съм ток!


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 23 яну 2007 17:44


Колега, а можеш ли да цитираш точните параметри на термопредпазителя? Какви са оригиналните температура и максимален ток? Карам Поло...

Мерси!

dj_tuhla написа:Термопредпазител можеш да си намериш в Конрад (от петте кьошета по Ботев посока гарата първата в дясно). Нямат точно същите стойности, но имат много близки - примерно 190 градуса 10 ампера 220 волта - те са за микровълнови но ще ти свършат работа. Цена - между 1 и 2 лв. При г2 въсощност са два резистора, въртят ми се 1.5 ома първа степен, 0.67 ома втора степен. Пробвах да ги сменя - става, работи, но най-мощните който успях да намеря като същевременно се събират в кожуха бяха 10 вата- за първа степен идват малко, загрява много и замирисва на пластмаса от кожуха. Така че ако ти е проблема в резистора търси си платка, ако ти работи само последната степен си купи термопредпазител, провери си степените от ключа с един мултицет и най-добре ползвай търсачката.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 17:45


с тая кола съм по-малко от месец,но като съдя по миризмата на изгорели газове в купето май въобще нама филтър.Утре мисля да разглобявам там да видя какво е положението-има ли филтър,замърсен ли е и дали е там


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 25 яну 2007 2:18


GAD написа:Колега, а можеш ли да цитираш точните параметри на термопредпазителя? Какви са оригиналните температура и максимален ток? Карам Поло...

Мерси!



До колкото си спомням, че беше отдавна, оригинално трябва да е 182 градуса 16 ампера за г2. Смятам че това което има в магазина (192 градуса 10ампера) също ще върши работа, дори ще прекъсне малко по-рано зашото е за по малък ток, съответно ще загрее по-бързо макар и на с 10 градуса повече. Поне така ме увери продавача - били стандартни, тези специално били за микровълнови по принцип. Сега може и да греша но се надявам да не разбера опитно. :roll: А когато работи всичко в нормален режим там изобщо не загрява, така че ако изгори било то и по-рано от оригиналния определено има проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта