Верно 1.6 75 к.с. Изключване на зумер за налягане на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
xaoccc
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 30 авг 2007 0:21
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1992
Местоположение: София

Верно 1.6 75 к.с. Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот xaoccc » Вто 04 авг 2015 10:17


Здравейте, имам дърто Венто 1993г. 1.6 75 к.с. и от месеци ходя по мъките, заради маслената система. При загрят двигател под 2000 об./мин. светеше лампата за маслото и свиреше зумера. Питах кой ли не и накрая смених какво ли не - датчик за налягането на маслото, маслена помпа, БИЕЛНИ ЛАГЕРИ, гарнитура, масло и маслен филтър. Сега свиренето започва при студен и при загрят двигател над 2000-2500 об./мин. Пробвах с 5 различни табла - все същото. Налягането на маслото е премерено многократно и вече е нормално.

Тъй като ми писна това ходене по мъките, сега просто искам да спра зумера. Има ли бушон за този зумер и ако да кой е той?
Гледах в тази тема и намерих 11(53) - Реле за включване на двутоновия звуков сигнал ** ;. Това ли е или е същото като на колегата - реле 36 за включени фарове? И това бих го изключил, че е доста дразнещо, а и преди не съм имал такова.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=230035




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот vladovelin » Вто 04 авг 2015 12:06


Реле 53 е за включване на клаксона.


Salvatore
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот Salvatore » Вто 04 авг 2015 15:49


Двутонов звуков сигнал е клаксона.
Зумера за маслото не съм чувал да има бушон...


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот push » Вто 04 авг 2015 20:52


Датчика който пали зумера е на главата мисля че беше син на цвят откачаш кабела и го връзваш на маса някъде по двигателя и си караш. :smile


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот Presli82 » Вто 04 авг 2015 21:03


Тоя датчик е по скоро при филтъра за маслото , а не на главата.


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот push » Вто 04 авг 2015 21:18


Изображение

Синия от ляво пали зумера.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот kris11 » Сря 05 авг 2015 8:59


"смених какво ли не - датчик за налягането на маслото, маслена помпа, БИЕЛНИ ЛАГЕРИ, гарнитура, масло и маслен филтър. Сега свиренето започва при студен и при загрят двигател над 2000-2500 об./мин."

Имаш проблем и то сериозен.Не си откачай датчика и зумера, а си реши проблема !1
Смукателя на помпата промит ли е?Каква помпа си сложил ? ако е 2 ра младост измери ли налягането ? Когато си правил ремонта продуха ли маслените магистрали и на главата и на блока с въздух от компресор ??? Според мен имаш запушване на маслена магистрала от люспа масло или от парче от гарнитура. Въобще измерил ли си с манометър налягането на маслото ?? - не си личи от написаното.


Потребителски аватар
xaoccc
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 30 авг 2007 0:21
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1992
Местоположение: София

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот xaoccc » Сря 05 авг 2015 13:57


Налягането на маслото е измерено с манометър. Маслената помпа е чисто нова и няма запушване никъде.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот kris11 » Сря 05 авг 2015 20:57


не може налягането да е наред ,датчици сменени и пак да пищи . какво е налягането над 2500/3000 об/мин?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот emo-gar » Сря 05 авг 2015 21:51


Е,нали написа че е мерено....какво значение има какво е измерено... :screwy !Мъките му ще свършат отведнъж,може да изчопли зумерчето с джобно ножче.Ама може и да издържи мотора,случвало се е...става неприятен за каране доста преди да блокира.
То хубаво сменял напосоки,ама да подскажа:има и основни лагери,има и лагеруване на разпределителен вал,има и магистрала към повдигачите.....при описаните ремонти е имало достъп до тези неща,би трябвало да бъдат премерени и сравнени с каталожни данни.
И имаше ли някакви следи по "биелните лагери"..?Диаметрите по колянов вал,дали някой сложи микрометър ?
Навремето за един разпределителен вал ,даден за припасване към глава в шлайф-база "Княжево",опищяха ме за нек'ви си 5стотни(0.05мм)-демек НЕ СТАВА,а като гледам как геройски някои си сменят валове втора употреба...


Salvatore
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот Salvatore » Сря 05 авг 2015 22:40


По DOP системата първо се проверява за електически проблем, преди да се сменят части и датчици. Системата е идиотска, влияе се от състоянието на инсталацията.Такива глупости са правили и други производители, накрая всичките са минали на една аварийна лампа.Тестът е елементарен.
-датчик за ниското налягане-на загрял мотор даваш контакт и вадиш кабела на датчика, който е на главата. Като запалиш, лампата трябва да продължи да свети, без да пищи. Ако е така, закачаш си го на мястото.
-другия датчик е на тялото с масления филтър, той следи високото налягане и включва зумера. ДАваш 2200-2500 оборота. Не трябва да пищи. (системата сработва на 2000 оборота, взима сигнал от алтернатора, та ако там не са ти в ред нещата, има вариант да го лъже).
Ако в тоя режим се задейства зумера, трябва да видиш къде точно го включва.Гасиш, вадиш кабела от датчика(оставяш го да виси) и палиш мотора. На 2000 оборота трябва да се разпищи. Ни повече, ни по-малко. Тогава допираш някъде кабела на маса. Трябва да спре да пищи, без оглед на оборотите-просто шунтираш датчика по тоя начин-лъжеш системата, че налягането си е винаги в норма.

Ако и тогава пищи, търсиш ел. проблем.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19165
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Изключване на зумер за налягане на маслото

Мнениеот stefan4o » Чет 06 авг 2015 0:24


Salvatore написа:-другия датчик е на тялото с масления филтър, той следи високото налягане и включва зумера.

Явно не си виждал 1,6 моно 75 коня...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта