Здравейте,
След кратък път (40км) колата беше спряна за 1 час на паркинг. При опит да я за паля, стартера се завъртя малко (но не достатъчно за да тръгне двигателя), след което оборотомера заигра напред-назад за 2-3 секунди около нулата. Пробвах още няколко пъти но резултата беше същия. Опитах да сваля стъклата и като ги видях колко бавно слизат ми стана ясно, че няма ток в акумулатора. Извиках един приятел да ми даде малко ток и той забеляза, че единия от бушоните над акумулатора (30A, най-левия) е изгорял (даже е стопил пластмасата около него). Сменихме го и той измери напрежението беше около 11-12V. Закачихме кабелите и запалих, но след 10 секунди колата изгасна (напрежението беше паднало то 10V).
От там нататък спря да свети таблото, когато дам на контакт и при опит да запаля, колата тръгваше но спираше веднага и реших, че по някаква причина се включва имобилайзера. Малко по-късно дойде негов познат (техник), който свали таблото и потвърди, че наистина не разпознава ключа. След като го закачи отново (явно е имало време да се рестартира) успях да запаля, но по време на път таблото отново не светеше (единствената индикация беше за SRS/а, но не показваше светлини за къси/дълги и прочие). За капак на всичко, акумулатора продължава да не зарежда.
Въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем и имате ли идея към какъв тип техник трябва да се обърна? Предполагам, че проблема е в електрониката, но може ли затова да не зарежда акумулатора или проблема е в динамото (или и 2те)?
Благодаря предварително!
Golf 4 1998 проблем с електрониката
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта